• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet meld dan hier je probleem.

Bevestigd Gevechtspunten gefixt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de aankondiging gezien dat de gevechtspunten van plus naar min gingen wat best raar was want ik had genoeg gevechtspunten om 2 zegetochten te organiseren en toen in een keer -627 en kon ik ze niet meer organiseren. Door de aankondiging dacht ik dat het probleem gefixt zou gaan worden en mijn gevechtspunten staan nu weer in de plus maar ik mis er wel redelijk wat. Ik had tijdens de min gevechtspunten bug 4 keer aangevallen met totaal van 110 gevechtspunten die werden bij de min opgetelt (kan eventueel rapportjes laten zien, heb helaas geen screenshot van voor de bug). Nu heb ik 98 gevechtspunten en weet niet waar de gevechtspunten zijn gebleven voor de bug en degene die ik tijdens de bug heb behaald. Is dit iets nieuws of moeten de gevechtspunten nog gefixt worden?

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Er wordt momenteel nog hard gewerkt aan een oplossing. Daar is eerder een aankondiging over verstuurd ingame.
zodra er meer informatie bekend is hierover, horen jullie dat.

Er wordt momenteel nog hard gewerkt aan een oplossing. Daar is eerder een aankondiging over verstuurd ingame.
zodra er meer informatie bekend is hierover, horen jullie dat.
Een dag later heb ik nog steeds negatieve GP, wat gaat er gebeuren met de GP die ik gisteren nog behaalde tijdens deze bug en erna... wanneer denken jullie dat het opgelost is?

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Grepolis Team
Een dag later heb ik nog steeds negatieve GP, wat gaat er gebeuren met de GP die ik gisteren nog behaalde tijdens deze bug en erna... wanneer denken jullie dat het opgelost is?
Zoals Arsenal in een ander topic aangaf, wij zijn ook afhankelijk van InnoGames. Wanneer er een oplossing is krijgen wij die te horen en dan krijgen de spelers dat ook meteen te horen. Voor ons is het voorlopig ook wachten.

Helaas, maar dit duurt echt al veel te lang..... nogmaals niet onze schuld en wij worden wel gestraft. Dat doet iets met mijn gevoel voor eerlijkheid.... nog steeds negatieve GP. Nu heb ik geen slotje bij een MA.... Het heeft voor mij dus consequenties terwijl ik er niks aan kan doen.... Dat zou niet mogen gebeuren lijkt mij ....
Overigens is het de eerste keer dat ik zoiets meemaak gelukkig......

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Ik heb alle begrip voor jullie reacties dat het lang duurt, ben ik me eens. Maar helaas wordt hierdoor het probleem niet sneller opgelost. Hoe vervelend het ook voor veel spelers is die nu niet verder kunnen om een cultuur level vrij te spelen, moeten we toch afwachten tot tegenbericht vanuit InnoGames.

Nogmaal wanneer verwachten jullie een oplossing ? Dat is nu toch wel een hamvraag! Weer een dag voorbij en totaal geen reactie over een mogelijke oplossing! Echt Schande!

Nogmaal wanneer verwachten jullie een oplossing ? Dat is nu toch wel een hamvraag! Weer een dag voorbij en totaal geen reactie over een mogelijke oplossing! Echt Schande!
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat de oplossing vanuit Innogames moet komen en niet vanuit de mods? Of is het echt nodig dat ze bovenstaand bericht nog een keer herhalen? Je bent niet de enige met dit probleem, dus wacht het gewoon even rustig af.

Ik heb alle begrip voor jullie reacties dat het lang duurt, ben ik me eens. Maar helaas wordt hierdoor het probleem niet sneller opgelost. Hoe vervelend het ook voor veel spelers is die nu niet verder kunnen om een cultuur level vrij te spelen, moeten we toch afwachten tot tegenbericht vanuit InnoGames.
Ik snap dit helemaal en mijn negativiteit is ook echt niet bedoeld voor de moderators hier die het super goed doen. Ik had dit topic aangemaakt om meer informatie te krijgen over het probleem en dat is meteen geleverd dankje wel Arsenal. Mijn andere instantie voor het aanmaken van dit topic is om te laten zien aan de developers dat de community hier last van heeft. Maar wat ik hier zo zie is dat er niemand van Innogames dit leest en dat er veel spelers zijn die hier last van hebben. Misschien een optie voor de moderators om Innogames een bericht te sturen met dit topic als link tuurlijk snap ik dat het dan niet sneller gaat maar misschien word er dan wel iets van een compensatie of een extra aankondiging gedaan. Problemen zijn er altijd in games en die kunnen nooit 1,2,3 opgelost worden maar normaal laten de developers weten hoelang het duurt om het te fixen en geven hiervoor een compensatie. Nogmaals probeer niet negatief te doen tegen de moderators want die kunnen helaas ook niet meer doen de berichten van Innogames aan ons over te dragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.