• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Gezocht: Profielplaatje

DeletedUser

Gast
Wil iemand ook een profielplaatje voor mij ontwerpen?? Liever geen: hartjes, roze, vlindertjes, bloemetjes etc.
Een mythisch wezen erop vind ik wel leuk.

Groeten,
Marloes
 

DeletedUser

Gast
Dat is een redelijk lange naam voor een klein plaatje. Want hij mag maar 160x160 op het forum. Ik ga even knutselen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ah, bedankt. als het niet past mag er ook gewoon M.A. op hoor! maar het liefst gewoon Marloes Arya...
 

DeletedUser

Gast
Er is toch niks mis met Sharon van Within Temptation? :)

Nouja als Reflux niks lukt wil ik ook wel eens weer wat proberen...
 

DeletedUser

Gast
ken jij within temptation?! Ja, het is toch wel leuk om zo n plaatje te hebben.
 

DeletedUser

Gast
Misschien als ik meer inspiratie krijg dat het lukt. Tot op heden gaat 't niet zoals het moet.
 

DeletedUser

Gast
ken jij within temptation?! Ja, het is toch wel leuk om zo n plaatje te hebben.

Of ik het ken? Je praat toch zeker met een fan :p Vond het daarom ook erg leuk om jouw profielplaatje te zien en dan nu te zien dat je een nieuwe zoekt is minder :O
 

DeletedUser

Gast
Of ik het ken? Je praat toch zeker met een fan :p Vond het daarom ook erg leuk om jouw profielplaatje te zien en dan nu te zien dat je een nieuwe zoekt is minder :O

uhmm... ik praat wel met een fan, maar niet met de grootste fan, want dat ben ik!! wat is je lievelingsliedje?? Mijne Faster, Forgiven, The Howling, memories. Angels is ook wel geniaal. Wat dat profielplaatje betreft, ik houd het dan toch maar op sharon :)
 

DeletedUser

Gast
laat maar, het leek mij wel leuk, maar je hoeft er ook niet veel tijd in te stoppen. Ik houd het toch maar op Sharon den Adel...
 

DeletedUser

Gast
Kan zijn dat ik binnenkort weer wat leuks vind. Photoshop werk ik mee. De proffesionals werken met meerdere programma's, waarvan photoshop denk ik het belangrijkste is.

Je kan op internet een hoop tutorials vinden over photoshop. Begin daar eerst een hoop van te volgen, en kijk daarna goed naar de plaatjes in dit forum. Dan kan je meestal al snel zien hoe mensen dat gedaan hebben.

Wat voor mij werkt voordat ik een plaatje maak, bedenk ik eerst wat voor soort plaatje het word. Welke renders (plaatjes) ik ga gebruiken. En wellicht ook C4D's (google it). Daarna ga ik vogelen met photoshop, en meestal komen er dan nog briljante ideetjes bij, waardoor het uiteindelijke plaatje mooi word. Jammergenoeg wil dit niet altijd lukken. En profielplaatjes zijn ook erg klein, waardoor ik die lastig vind. signatures daarentegen kan ik veel makkelijker maken, omdat ik daar veel meer effecten in kan aanbrengen.
 

DeletedUser

Gast
uhmm... ik praat wel met een fan, maar niet met de grootste fan, want dat ben ik!! wat is je lievelingsliedje?? Mijne Faster, Forgiven, The Howling, memories. Angels is ook wel geniaal. Wat dat profielplaatje betreft, ik houd het dan toch maar op sharon :)

Stairway to the skies vind ik mooi maar ook The Howling ja! Frozen vind ik ook mooooooooi ennuh ik denk dat we dit voortzetten in pm haha want anders gaat het offtopic :) zit ik hier in mn within temptation shirt...
 

DeletedUser

Gast
Laten we het on-topic houden. Ongeoorloofd om dit als forummoderator te doen.
 

DeletedUser

Gast
Marloes, en la choeffe,

Ik gebruikte vroeger Picasa 3 voor de basis fotobewerking!
Alhoewel ik nu vaak met Photoshop werk, gebruik ik soms nog wel eens Picasa, aangezien het heel erg makkelijk te begrijpen is.
Misschien zouden jullie dan zelf eens een foto kunnen proberen uit te werken! c:

Voor Marloes, ik zal het opschrijven, en kijken wanneer ik de tijd heb om je plaatje te maken, aangezien ik het druk heb met school. :c
Dus ik kan je helaas niks beloven!
 

DeletedUser

Gast
Is dit wat?
2mcuhj8.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan