• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gezocht: Reporter voor Achilles

DeletedUser

Gast
Beste spelers van Achilles,

Zoals jullie al wel gemerkt hebben komt er maandelijks een Times uit met de verhalen van de werelden. Nu missen we steeds onze Heldenwereld 'Achilles'.

Dit ligt niet omdat hier niets over te schrijven valt maar omdat we geen reporter hebben voor deze wereld.

Ligt schrijven je wel?
Wil je je contacten in de wereld uitbreiden?
Kan je overweg met Office?

Dan is Grepolis Times reporter iets voor jouw!

Heb je interesse? Vul dan snel je sollicitatie in volgende sectie:
Solliciteren

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
moest ik zelf op achilles spelen, meteen!
maar ik vroeg me af waarom jij het zelf niet doet? je hebt toch ervaring met prachtige stukken schrijven?

Armand0

Manticore
Wat is een Repoter?:)

Sorry, dat is flauw van me. Zou nice zijn als er eentje komt, maar ik pas;)

DeletedUser20450

Gast
Moet je Microsoft Office hebben?
Sorry, maar heb ik niet, ik zou anders met plezier een reporter worden, zijn genoeg dingen aan het gebeuren :D.

DeletedUser

Gast
Hey Jayo,

Dat is zeker geen verplichting. Er zijn nog meer reporters die met open office werken. Ik zou zeggen maak werk van een proefartikel en zet het bij sollicitaties.

DeletedUser20450

Gast
Zal dit in het weekend doen, dan heb ik veel tijd, is ook verlengd weekend, dus dan heb ik extra veel tijd :).

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20450

Gast
Bij nader inzien doe ik het toch maar niet, de examens komen eraan en dan heb ik geen tijd meer, sorry.

DeletedUser12541

Gast
pff inderdaad weer niets over achilles ......................

juist nu dat er weer actie is volop :)))

DeletedUser10508

Gast
Ik wil wel graag Reporter zijn, maar het is en blijft een probleem bij mij over wat ik moet vertellen.
Over allianties en spelers kan altijd, maar over wat nog?
Wie ideeën heeft, post ze hier en ik zal proberen een Proef artikel te maken.

DeletedUser20450

Gast
Over de conflicten die aan de gang zijn?
Interview wat spelers die in korte tijd veel geklommen zijn en wat nieuwkomers vragen wat ze van de wereld vinden+ een paar toppers

DeletedUser15406

Gast
ik vraag me 1 ding af
waarom is er nu ineens belangstelling voor achilles?
Het was al vrij snel zo klaar als een klontje dat hier weinig interesse voor was om naar buiten te brengen wat hier gebeurd. En na zo'n lange periode wil je dit weer gaan opstarten

heb ik geen behoefte meer aan als oprichter /leider om daar aan mee te werken eerlijk gezegd
Bedoeling is leuk maar je komt een jaar te laat ermee

DeletedUser15406

Gast
Daaraan kan ik toevoegen dat achilles meer bruist dan ooit ervoor en aardige switchen en samenvoegingen de wereld aardig onderste boven hebben gehaald en voor hen die bij voorbaat zeggen achilles is saai..... Nee alles behalve dat

DeletedUser10508

Gast
Dutchcore Rebel, ik geef je helemaal gelijk met wat je nu zegt. Maar dit is mijn tweede keer dat ik het probeer, en je kan dus ook al raden dat ik vorig jaar niet was geaccepteerd. Ik heb gewoon nog niet opgegeven, en ik denk dat ik deze keer wél reporter word. Ondanks, zoals jij beweert dat er weinig interesse is, heb ik toch nog wel leuke dingen gevonden om over te vertellen, o.a interviews met allianties en spelers, andere nieuwe dingen over de wereld Achilles. En dan niet te vergeten, moest ik reporter zijn, kan ik altijd aan veel mensen vragen voor ideeën, zoals ik nu ook doe. Dan zal je altijd wel personen hebben die met leuke ideeën komen.

En ik vind het spijtig dat jij als leider/oprichter niet mee wilt doen aan de Grepolis Times. Want er zijn wél allianties die hier interesse voor hebben, en de Grepolis Times is niet alleen voor de nieuwtjes, het is ook voor ontspanning, sommige spelers leren kennen en zelfs vragen die jij je afvraagt kunnen beantwoord worden. Dus ik hoop dat, mocht ik Reporter worden, jij van gedachten zult veranderen en toch mee doet. Maar nog niks is vast, aangezien er nog geen reactie was of ik Reporter mocht worden.

DeletedUser10508

Gast
Over de conflicten die aan de gang zijn?
Interview wat spelers die in korte tijd veel geklommen zijn en wat nieuwkomers vragen wat ze van de wereld vinden+ een paar toppers

Welke conflicten dan? Er zijn er verschillende, als je me al is In-game hebt opgezocht zie je dat ik in TEEE zit, en daar zijn verschillende conflicten. Maar over andere allianties weet ik (nog) niet veel.

*Opmerking: Momenteel is het (proef)artikel af en al doorgestuurd, maar (mocht) ik reporter worden, dan kunnen deze ideeën handig zijn voor later, of voor misschien een andere toekomstige Reporter.

DeletedUser15406

Gast
Dat ik nu vervelend doe dat heeft ook te maken met alle interesse die uberhaupt is geweest in de wereld Achilles. Ik heb me er nooit een tel verveeld en lees er vrij weinig over, alsof we niet mee doen.... Gewoonweg omdat er geen inleving is en ook al geen WW's
Ik wil er best aan mee doen, maar hangt ook af van de vragen van de reporter.... En geen WW's is een verademing eigenlijk

Dat achilles niet op forum bruist heeft denk ik ook te maken met de desinteresse van buiten af en waarom zou je iets op forum melden als je het ook gewoon via pm kan doen .... Zo lijkt het op den duur zichzelf ontwikkeld te hebben

Moet eerlijk toegeven dat de alliantie Best Army onlangs een topic is gestart: massaal stichten ja/nee
Ik een verrassend welkom vond en het een sport werd om vooral niet toe te happen

Mogelijk heeft dat saaie ook te maken met alle BG / NAP die al is afgesproken en ja dan weet je gewoon alles al van elkaar
Dat maakt ons momenteel een buitenbeentje en we gaan niet op in de massa BG/nap

Ja ook wij als alliantie hebben op den duur afspraken gemaakt met derden en geef er je eigen invulling aan met wie, maar is het belangrijk nee. Plezier in het spel staat voorop en zal er alles voor doen om zo goed als kan mogelijk te maken. Wat mij betreft mja wie ben ik, je bent gemotiveerd en de ideeen komen heus wel op natuurlijke wijze, maar moet je wel een kans krijgen

DeletedUser10508

Gast
Dat ik nu vervelend doe dat heeft ook te maken met alle interesse die uberhaupt is geweest in de wereld Achilles. Ik heb me er nooit een tel verveeld en lees er vrij weinig over, alsof we niet mee doen.... Gewoonweg omdat er geen inleving is en ook al geen WW's
Ik wil er best aan mee doen, maar hangt ook af van de vragen van de reporter.... En geen WW's is een verademing eigenlijk

Dat achilles niet op forum bruist heeft denk ik ook te maken met de desinteresse van buiten af en waarom zou je iets op forum melden als je het ook gewoon via pm kan doen .... Zo lijkt het op den duur zichzelf ontwikkeld te hebben

Moet eerlijk toegeven dat de alliantie Best Army onlangs een topic is gestart: massaal stichten ja/nee
Ik een verrassend welkom vond en het een sport werd om vooral niet toe te happen

Mogelijk heeft dat saaie ook te maken met alle BG / NAP die al is afgesproken en ja dan weet je gewoon alles al van elkaar
Dat maakt ons momenteel een buitenbeentje en we gaan niet op in de massa BG/nap

Ja ook wij als alliantie hebben op den duur afspraken gemaakt met derden en geef er je eigen invulling aan met wie, maar is het belangrijk nee. Plezier in het spel staat voorop en zal er alles voor doen om zo goed als kan mogelijk te maken. Wat mij betreft mja wie ben ik, je bent gemotiveerd en de ideeen komen heus wel op natuurlijke wijze, maar moet je wel een kans krijgen

Daarom dat ik ook reporter wil zijn. Ik wil niet alleen nieuws bijbrengen, maar ook gewoon meer ontspanning geven. En hoe meer de spelers van Achilles mij zouden willen helpen, hoe meer ik jullie zou kunnen helpen, indien je natuurlijk wilt dat ik reporter ben. Het gaat mij ook niet alleen om jullie te vermaken, maar ook mijzelf. Ik vind het echt 'plezant', of leuk zoals ze in het Algemeen Nederlands zeggen, om dingen te weten. Hoe meer je weet, hoe beter. En een BG/NAP kan altijd veranderen, trouwens er zijn nog steeds velen veldslagen bezig. Je moet maar is bedenken waarover, moest ik reporter zijn, ik allemaal kon praten. -Hoe de oorlog is ontstaan, wie de oorlog heeft ontketend, waarom hij het heeft ontketend,... Allemaal dingen dat toch wel leuk zijn om te lezen. Maar nu kruip ik mijn bedje in, voor iedereen die nog wakker is, slaapwel.

Bovenaan