• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gezocht: Reporter voor Achilles

DeletedUser20465

Gast
graag onderbouwing met een motivatie ( ik doe de sollicitaties verder wel hahaha)

Ok, :D maar ik ben wel niet zeker of ik het zal kunnen doen ( door schoolverplichtingen)

Ik krijg het in een weekje af

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15406

Gast
Quest:

Je vraagt ons iets te vertellen over de ally en de doelstellingen
Mijn vraagteken is dan: Hoe kun je een objectief verhaal schrijven als je geen gesprek gehad hebt en dus totaal geen idee hebt hoe bepaalde zinnen bedoeld worden. Op deze wijze loop je (lees mee, allianties) gevaar dat verhalen een eigen leven gaan leiden omdat het niet goed begrepen is

DeletedUser10508

Gast
Quest:

Je vraagt ons iets te vertellen over de ally en de doelstellingen
Mijn vraagteken is dan: Hoe kun je een objectief verhaal schrijven als je geen gesprek gehad hebt en dus totaal geen idee hebt hoe bepaalde zinnen bedoeld worden. Op deze wijze loop je (lees mee, allianties) gevaar dat verhalen een eigen leven gaan leiden omdat het niet goed begrepen is

Ik weet niet of het nu op mij bedoeld is, maar je zal nooit (helemaal) objectief kunnen schrijven. Wat je wél kan doen is (algemene) vragen stellen, of op andere vragen ingaan, en dan pas op het einde (na de interview) je eigen mening te geven. Ook ik heb dit gedaan bij mijn (proef)artikel.

DeletedUser

Gast
Jazeker, sinds een flink uur geleden is Niels zijn proefartikel aangekomen en hij is aangenomen als vaste reporter voor Achilles.

Je kan uiteraard samenwerken met Niels maar dat kan je best met hemzelf afstemmen

DeletedUser13200

Gast
Jazeker, sinds een flink uur geleden is Niels zijn proefartikel aangekomen en hij is aangenomen als vaste reporter voor Achilles.

Je kan uiteraard samenwerken met Niels maar dat kan je best met hemzelf afstemmen
Nou dat gaat snel. Beetje het idee van "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Lijkt me dat je had kunnen wachten totdat iedereen zijn proefartikel ingeleverd had.

Iemand die een proefartikel wil schrijven en daar de moeite voor doet om alliantie's aan te schrijven voor een verhaaltje omdat ze reporter wil worden en dan via dit forum te horen krijgt dat er sinds een uur een nieuwe reporter is aangenomen omdat zijn proefartikel is aangekomen? vind ik een rare gang van zaken.

Beide spelers die reporter wilde worden ken ik niet dus weet ook of ze goed of slecht zijn, objectief zijn of niet, maar als je al zo snel beslist zonder de ander af te wachten heb je mijn inziens niet het beste met Achilles voor en kun je beter geen reporter aanstellen. Lijkt me dat Achilles geen bladopvulling hoeft te worden. Daarvoor is Achilles veels te interessant. Wat dat betreft kan ik me vinden in het commentaar van Dutchcore Rebel

DeletedUser8572

Gast
Nou dat gaat snel. Beetje het idee van "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Lijkt me dat je had kunnen wachten totdat iedereen zijn proefartikel ingeleverd had.

Iemand die een proefartikel wil schrijven en daar de moeite voor doet om alliantie's aan te schrijven voor een verhaaltje omdat ze reporter wil worden en dan via dit forum te horen krijgt dat er sinds een uur een nieuwe reporter is aangenomen omdat zijn proefartikel is aangekomen? vind ik een rare gang van zaken.

Beide spelers die reporter wilde worden ken ik niet dus weet ook of ze goed of slecht zijn, objectief zijn of niet, maar als je al zo snel beslist zonder de ander af te wachten heb je mijn inziens niet het beste met Achilles voor en kun je beter geen reporter aanstellen. Lijkt me dat Achilles geen bladopvulling hoeft te worden. Daarvoor is Achilles veels te interessant. Wat dat betreft kan ik me vinden in het commentaar van Dutchcore Rebel

Je hebt je heel netjes uitgedrukt. Ik vind het ook echt niet kunnen en zal het verder daar ook bij laten zonder te grof te worden.

DeletedUser10508

Gast
Dan kan ik jullie beiden even een mooi citaatje laten tonen:
'Spreken is zilver. Zwijgen is goud.'
Ik heb mijn (proef)artikel al een week op voorhand gemaakt, en heb alles tot in de details uitgewerkt. Ik heb dan ook nog is een stuk of 3-4 dagen moeten wachten voor ik écht reporter ben. En pas (even skype gesprek nakijken) om 22:30 ben ik de echte reporter van Achilles geworden. Daarvoor was er nog geen zekerheid, dus kom a.u.b niet met een paar uitspraken zoals "wie het eerst komt, die het eerst maalt".

En ik heb mijn (proef)artikel voorgesteld op: 20.08.13, 16:17.
Daarintegen tot de andere, is zij begonnen op 23.08.13, dus zoals ik zei, het duurde 3 dagen voor ze mijn artikel hebben goedgekeurd. En pas vandaag ben ik echt reporter geworden, dus ze kwam gewoon te laat, maar daarvoor zo een uitspraken doen? Ik voel me beledigd, en zeker en vast geen warme welkom als nieuwe reporter...

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Vermits dit een topic is van 14 mei 2013 (!) lijkt me dat er genoeg kansen gegeven zijn voor de geïnteresseerden.
als ik een centje kreeg voor iedereen die zei : 'ik ga ook iets schrijven' dan was ik rijk...

Volgende keer iets sneller reageren dan drie en een halve maand te laat en dan ben je misschien op tijd.
nogal straf dat ik dan nu het verwijt krijg dat IK te snel ben... lol

DeletedUser20465

Gast
Ik denk dat ik niemand verwijt heb. Integendeel ik wens de nieuwe reporter veel succes toe!
Zoals ik al eerder vermelde kon het zelfs zijn dat ik misschien zelfs geen reporter zou kunnen zijn/blijven ivm schoolverplichtingen (schoolkrant, leerlingenraad, etc...).
Ik geef toe dat ik bijna niet op dit topic kijk en dat ik het daarom over het hoofd gezien heb en inderdaad te laat heb gereageerd.

Veel succes en schrijfplezier toegewenst aan de nieuwe reporter! Ik kijk uit naar het artikel.

DeletedUser10508

Gast
Ik denk dat ik niemand verwijt heb. Integendeel ik wens de nieuwe reporter veel succes toe!
Zoals ik al eerder vermelde kon het zelfs zijn dat ik misschien zelfs geen reporter zou kunnen zijn/blijven ivm schoolverplichtingen (schoolkrant, leerlingenraad, etc...).
Ik geef toe dat ik bijna niet op dit topic kijk en dat ik het daarom over het hoofd gezien heb en inderdaad te laat heb gereageerd.

Veel succes en schrijfplezier toegewenst aan de nieuwe reporter! Ik kijk uit naar het artikel.

Bedankt, en vergeet niet, je kan altijd een artikel schrijven. Ikzelf ben spijtig genoeg ook niet 24/7 op Grepolis, en kan daarom ook op vakantie zijn. Als er dan een gastartikel moet zijn, zorg ik er wel voor dat jij dat bent! :)

Bovenaan