DeletedUser15406
Gast
graag onderbouwing met een motivatie ( ik doe de sollicitaties verder wel hahaha)Ik wil wel eens proberen een artikel te schrijven over Achilles.
graag onderbouwing met een motivatie ( ik doe de sollicitaties verder wel hahaha)Ik wil wel eens proberen een artikel te schrijven over Achilles.
graag onderbouwing met een motivatie ( ik doe de sollicitaties verder wel hahaha)
Quest:
Je vraagt ons iets te vertellen over de ally en de doelstellingen
Mijn vraagteken is dan: Hoe kun je een objectief verhaal schrijven als je geen gesprek gehad hebt en dus totaal geen idee hebt hoe bepaalde zinnen bedoeld worden. Op deze wijze loop je (lees mee, allianties) gevaar dat verhalen een eigen leven gaan leiden omdat het niet goed begrepen is
Laten we die verantwoordelijkheid bij mij houdengraag onderbouwing met een motivatie ( ik doe de sollicitaties verder wel hahaha)
Laten we die verantwoordelijkheid bij mij houden
Volgende maand kunnen je NielsDC zijn artikel bewonderen in de times.
Nou dat gaat snel. Beetje het idee van "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Lijkt me dat je had kunnen wachten totdat iedereen zijn proefartikel ingeleverd had.Jazeker, sinds een flink uur geleden is Niels zijn proefartikel aangekomen en hij is aangenomen als vaste reporter voor Achilles.
Je kan uiteraard samenwerken met Niels maar dat kan je best met hemzelf afstemmen
Nou dat gaat snel. Beetje het idee van "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Lijkt me dat je had kunnen wachten totdat iedereen zijn proefartikel ingeleverd had.
Iemand die een proefartikel wil schrijven en daar de moeite voor doet om alliantie's aan te schrijven voor een verhaaltje omdat ze reporter wil worden en dan via dit forum te horen krijgt dat er sinds een uur een nieuwe reporter is aangenomen omdat zijn proefartikel is aangekomen? vind ik een rare gang van zaken.
Beide spelers die reporter wilde worden ken ik niet dus weet ook of ze goed of slecht zijn, objectief zijn of niet, maar als je al zo snel beslist zonder de ander af te wachten heb je mijn inziens niet het beste met Achilles voor en kun je beter geen reporter aanstellen. Lijkt me dat Achilles geen bladopvulling hoeft te worden. Daarvoor is Achilles veels te interessant. Wat dat betreft kan ik me vinden in het commentaar van Dutchcore Rebel
Ik denk dat ik niemand verwijt heb. Integendeel ik wens de nieuwe reporter veel succes toe!
Zoals ik al eerder vermelde kon het zelfs zijn dat ik misschien zelfs geen reporter zou kunnen zijn/blijven ivm schoolverplichtingen (schoolkrant, leerlingenraad, etc...).
Ik geef toe dat ik bijna niet op dit topic kijk en dat ik het daarom over het hoofd gezien heb en inderdaad te laat heb gereageerd.
Veel succes en schrijfplezier toegewenst aan de nieuwe reporter! Ik kijk uit naar het artikel.
Bedoel voor de maand December![]()