• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gezocht: Reporter voor Achilles

DeletedUser1528

Gast
Er kunnen zich opnieuw spelers aanmelden om reporter te worden voor Achilles.
In December 2014 zal een laatste artikel van mezelf verschijnen in de Grepolistimes.

Solliciteren kan in de tab van Grepolistimes.

DeletedUser1528

Gast
Goh , verschillende redenen.

Na nieuwjaar heb ik minder tijd door de studies en in combinatie met een job is dat niet evident.
Achilles ligt eigenlijk stil en gebeurd maar weinig.
Dat er verschillende allianties niet wensen mee te werken , is jammer want zo loop je vaak tegen een muur.
Alles bij mekaar is het niet meer evident en leuk voor mij om nog voor Achilles te schrijven.

DeletedUser

Gast
Zou het deeltijd leuk vinden om wat te schrijven, maar de lead moet iemand anders nemen.

DeletedUser

Gast
Er kunnen zich opnieuw spelers aanmelden om reporter te worden voor Achilles.
In December 2014 zal een laatste artikel van mezelf verschijnen in de Grepolistimes.

Solliciteren kan in de tab van Grepolistimes.

Ik wil best wel reporter zijn ik speel zelf ook op achilles en heb veel ervaring met grepolis

DeletedUser

Gast
Wil het ook wel proberen het enige is dat ik geen idee zou hebben waar ik iedere maand over zou moeten schrijven, want dat gaat dan redelijk neerkomen op het front tussen TEEE en TR of het word een gedetailleerd verhaal over 1 oceaan.

Maar als daarin ook wat ondersteuning is vanuit de wereld en mensen op het forum dan wil ik het best proberen.

Armand0

Manticore
Hehe in 64 gebeurt ook altijd veel :)

Oh nee wacht, die oceaan is half verwijderd
smiley_emoticons_lol.gif

DeletedUser

Gast
Nou 64 niet echt nee maar 55 en 46 leven toch nog wel redelijk net als dat wij als TR in 36 en 45 redelijk aan het opruimen zijn.

Bovenaan