• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gingers/Rood harige

DeletedUser

Gast
Wat vinden jullie van 'rood harige' mensen.

Zelf vindt ik het probleem niet echt om iemand daarmee te pesten want er zijn genoeg mensen met rood haar , maar er is nu wel een of andere aansteller op youtube :rolleyes:

DeletedUser

Gast
Die een of andere aansteller wilt gewoon grappig zijn en populair worden op youtube ;)

Zelf heb ik 2 roodharige vrienden, niks mis mee.

DeletedUser

Gast
ben ermee getrouwd zo'n donkerrode die oplicht in de zon :p

lief en wat men erover zingt is waar ;) maar owee als er narigheid is "duck and cover"

DeletedUser

Gast
Het is gewoon zwaar overdreven, misschien grappig om een keer iemand er mee te naaien voor de grap, maar daarna word het flauw. :p

DeletedUser

Gast
Waar is die dan?
Ik vind brunnetes en blondines vind ik wel veel mooier dan een roodharige meisje.

DeletedUser

Gast
Waar is die dan?
Ik vind brunnetes en blondines vind ik wel veel mooier dan een roodharige meisje.

daar ben ik het mee eens maar ja het is gewoon zoals de natuur je geschapen heeft en veel kan je er niet aandoen hé

DeletedUser

Gast
Jawel je kan je haar laten kleuren. Dus als het aan je haarkleur ligt kan je dat wel veranderen ;)

DeletedUser

Gast
Maar ik geloof niet dat er iemand is die serieus iets tegen gingers heeft of wel? Ik ken er zelf ook een paar, is niets mis mee ;)

DeletedUser

Gast
Ik heb er ook niks tegen , mijn beste vriend is een ginger xD en daarmee pesten we hem soms voor de gein maar ik wou het toch ff melden en wou weten wat jullie wouden weten :rolleyes:

DeletedUser

Gast
Mooi rood is niet lelijk. Al zou ik sneller een schone blonde afstappen.

DeletedUser

Gast
och tegenwoordig moet je toch even een tijdje aanzien of het echt de haarkleur is die ze draagt zo'n 2 weken dan is t te zien bij de uitgroei omdat meeste vrouwen toch hun haar verven

maar ik kan je zeggen een roodharige man is een hel was er mee getrouwd 1 jaar en verder nog eens 10 jaar daarvoor

kan je wel zeggen zins dien moet ik niks meer hebben van roodharigen

DeletedUser

Gast
Lol, hoe iemand is heeft toch vrij weinig met de haar kleur te maken. :p

DeletedUser

Gast
Lol, hoe iemand is heeft toch vrij weinig met de haar kleur te maken. :p

bij rode mensen is dat toch redelijk algemeen , de meesten zijn in hun jeugd alleen maar gepest en dat geeft toch karakterspecifieke eigenschappen.

DeletedUser

Gast
maar ik kan je zeggen een roodharige man is een hel was er mee getrouwd 1 jaar en verder nog eens 10 jaar daarvoor

kan je wel zeggen zins dien moet ik niks meer hebben van roodharigen

verander roodharig eens voor wat anders...

maar ik kan je zeggen een blonde man is een hel was er mee getrouwd 1 jaar en verder nog eens 10 jaar daarvoor

kan je wel zeggen zins dien moet ik niks meer hebben van blondjes

dit valt nog mee, maar...

maar ik kan je zeggen een marokaanse man is een hel was er mee getrouwd 1 jaar en verder nog eens 10 jaar daarvoor

kan je wel zeggen zins dien moet ik niks meer hebben van marokanen
.....

zie je,

DeletedUser2211

Gast
geduld.
Met de jaren word het grijs of anders heb je "haar" met karakter ;)
zo van :" ik val liever uit ,dan dat ik grijs word"
mvg

DeletedUser

Gast
Dit is gewoon het nutteloze topic van heel Grepolis. Iedereen weet toch dat dit gewoon belachelijk is. Ja, in Amerika zullen er vast wel mensen mee worden gepest en in Nederland ook, maar als jij een roodharige bent en je doet normaal, zal je er echt niet mee worden gepest hoor.

Bovenaan