• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gingers/Rood harige

DeletedUser

Gast
Dit is gewoon het nutteloze topic van heel Grepolis. Iedereen weet toch dat dit gewoon belachelijk is. Ja, in Amerika zullen er vast wel mensen mee worden gepest en in Nederland ook, maar als jij een roodharige bent en je doet normaal, zal je er echt niet mee worden gepest hoor.

Wat jij zegt:)

nee er is toch niks mis mee daazrom stel ik die vraaag

Ik snap gewoon geen biet van wat je zegt,leer gewoon schrijven.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Blijkbaar ben ik de eerste in de topic, maar ik vind meisjes met lang rood haar echt heel erg mooi :D

Als we dan toch op uiterlijk afgaan. :rolleyes:

DeletedUser1966

Gast
Vreemde topic maar rood haar kan heel mooi zijn. Alleen hebben ze geen ziel

DeletedUser

Gast
Ziel is relatief :p Ik heb er ook geen, nog nooit last van gehad.

DeletedUser

Gast
ben het met pluisjen eens, roodharige meisjes zijn vaak heel mooi.

en ik ben er zelfs al een paar met een ziel tegengekomen :p

DeletedUser

Gast
AW: Gingers/Rood harige

Ik vind het een beetje apart om roodharigen als 'andere' mensen te zien. Waarom?

DeletedUser6728

Gast

Ik vind het een beetje apart om roodharigen als 'andere' mensen te zien. Waarom?

Het is en blijft een afwijking. Verder maakt het mij niets uit hoor, of iemand 'een vuurtoren' is of niet.

DeletedUser

Gast

Tja, maar kun je alle uiterlijke kenmerken wel een afwijking noemen ;)

DeletedUser

Gast

Hm, wie een afkeer heeft naar roodharige vrouwelijke personen heeft, moet toch stilletjesaan eens gaan denken waar die mee bezig is..

Rood is een kleur, net zoals blond, zwart, bruin.. Ok, de dag van vandaag moet je al wat meer durf hebben om als roodharig persoon door de straten te lopen, maar ik ken genoeg mensen die erg mooi zijn met hun rode haarkleur.
Veel mensen staan niet met deze haarkleur, maar die moeten dan zelf het besef hebben om te weten welk kleur dan wel bij hun staat. De mensen die dan wel met rood haar staan, moeten dit dus niet anders kleuren omdat ze vrezen voor de reacties van anderen...

Kijk even naar Rihanna, als ik eerlijk moet zijn vind ik ze heel erg mooi met haar nieuwe haarkleur. Zij nam de stap om een rode haarkleur te gebruiken, hopelijk geeft dit aan andere mensen de stimulans om die stap ook te zetten. ;)

DeletedUser2057

Gast

Hm, wie een afkeer heeft naar roodharige vrouwelijke personen heeft, moet toch stilletjesaan eens gaan denken waar die mee bezig is..

Rood is een kleur, net zoals blond, zwart, bruin.. Ok, de dag van vandaag moet je al wat meer durf hebben om als roodharig persoon door de straten te lopen, maar ik ken genoeg mensen die erg mooi zijn met hun rode haarkleur.
Veel mensen staan niet met deze haarkleur, maar die moeten dan zelf het besef hebben om te weten welk kleur dan wel bij hun staat. De mensen die dan wel met rood haar staan, moeten dit dus niet anders kleuren omdat ze vrezen voor de reacties van anderen...

Kijk even naar Rihanna, als ik eerlijk moet zijn vind ik ze heel erg mooi met haar nieuwe haarkleur. Zij nam de stap om een rode haarkleur te gebruiken, hopelijk geeft dit aan andere mensen de stimulans om die stap ook te zetten. ;)

het is vooral op dit forum een gevaarlijke zaak om een hekel aan roodharige mensen te hebben, daar wordt je vroeg of laat op teruggepakt;)

DeletedUser

Gast

meestal vind ik ze niet heel aantrekkelijk, maar de mooiste meisjes vind ik vaak wel gingers :p

Bovenaan