• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Goddelijke Beproevingen

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
dt_forum_logo.png

Beste spelers,

Vanaf donderdag 13 oktober om 10:00 uur wacht het evenement Goddelijke Beproevingen voor de eerste keer op je en zul je jezelf moeten bewijzen in uitdagingen van de Goden.

Ga hun uitdagingen aan en je wordt rijkelijk beloond. Als je erin slaagt veel glorie te vergaren in je uitdagingen, zul je worden beloond met goddelijke zegeningen rechtstreeks van de goden.

image2022-4-1_9-53-48.png

Elke uitdaging zal je opdragen iets in het spel te doen, misschien bepaalde eenheden rekruteren, gebouwen bouwen of een bepaalde spreuk uitspreken.
Bekijk de tooltip van een uitdaging voor de taakbeschrijving en voltooi je uitdaging als overwinnaar. Voor elke opgeloste uitdaging word je beloond met kracht en uitdagingspunten!

Hoe moeilijker een uitdaging is, hoe meer punten je krijgt voor het oplossen ervan.

dt_mood.png
Naast de doorlopende uitdagingen, zullen er ook dagelijkse uitdagingen zijn: dergelijke uitdagingen moeten op dezelfde dag worden voltooid en hun beloningen moeten ook binnen die dag worden verzameld.

Ondertussen kun je de tijd nemen voor de lopende uitdagingen, maar zodra je er drie hebt voltooid, kom je in aanmerking voor een compleet nieuwe reeks uitdagingen. Houd er rekening mee dat je slechts één dagelijkse en één lopende uitdaging tegelijk kunt hebben.

Het evenement eindigt op 20 oktober om 10.00 uur.

Klinkt uitdagend? Geef ons zeker je feedback hier!

We wensen je veel plezier en succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Grepolis-team
Wat vind je van dit nieuwe event?
 

Targaryen

Slingeraar
Ziet er leuk uit! Is ook weer eens wat anders. Ben benieuwd.
Maar zoals hierboven aangegeven; jammer dat het (weer) zo vroeg na de opening van een nieuwe wereld is. Zeker nu er ook veel aanbiedingen zijn om pakketten te kopen...
 

Til-Lata

Slingeraar
Midden in de wereldwonderen opdrachten waar je gunst voor moet inzetten is een no go natuurlijk, dat is wel jammer.
Eerst maar eens zien hoe het werkt, wellicht valt het mee en kun je nog genoeg opdrachten wel doen.
 

jeangenie

Harpij
fijn dat er een nieuw event is, maar tijdstip is niet het beste en aantallen buiten proportioneel
 
Laatst bewerkt:

agenorvantyrus

Slingeraar
ik had ook op ons alliantie form deze vraag gesteld.
en de volgende reacties gekregen.
echter omdat ik niet met mijn alliantiespelers overlegd heb om de reacties ook hier te delen. heb ik hun namen bij de reacties verwijderd.

=====================================================
agenorvantyrus 15-10-2022 13:16
wat vinden jullie van het spel Goddelijke beproevingen?

ik heb de 300 extra inwoners (landuitbreiding) binnen
maar daar laat ik het dan ook bij.

met opdrachten om 5800 hop te rekruteren.
of 2200 ruiters of 800 strijdwagens
moet je al gauw meerdere lege steden hebben om deze te kunnen bouwen.

en ik heb geen lege steden
en in mijn defensieve steden
(daar waar strijdwagens en hopliet in de academie zijn onderzocht heb ik 4269 vrije inwoners)

daar ga ik het niet mee redden.

ik vind het dus geen spel om uit te spelen.

=====================================================
....... 15-10-2022 13:37
Ik vind het belachelijk hoge doelstellingen... Had het nog niet in de gaten en klikte per ongeluk op die 2200 ruiters recruiteren... Nou heb ik diverse, net veroverde steden en door de aanvallen ook nog "oude", lege steden en die zijn nu allemaal al een paar dagen ruiters aan het produceren en zit nu nog maar op 1500 stuks.

De dagopdrachten zijn wel redelijk goed te doen...

Maar ik ga gewoon lekker door. Ik ga voor het extra cultuurlevel en anders inderdaad voor de 300 inwoners extra.

=====================================================
...... 15-10-2022 15:16
1 keer gespeeld en gestopt.

meer een spel voor mensen die een abo hebben


=====================================================
agenorvantyrus 15-10-2022 15:53
....... heeft het volgende geschreven:
Ik vind het belachelijk hoge doelstellingen... Had het nog niet in de gaten en klikte per ongeluk op die 2200 ruiters recruiteren... Nou heb ik diverse, net veroverde steden en door de aanvallen ook nog "oude", lege steden en die zijn nu allemaal al een paar dagen ruiters aan het produceren en zit nu nog maar op 1500 stuks.

De dagopdrachten zijn wel redelijk goed te doen...

Maar ik ga gewoon lekker door. Ik ga voor het extra cultuurlevel en anders inderdaad voor de 300 inwoners extra.


en dan te bedenken dat die 2200 ruiters je slecht 340 punten voor de prijzenpot op leveren
=====================================================
........ 15-10-2022 17:47
Ik ben ook na de eerste keer gestopt.

citerenBewerkenverwijderen
=====================================================
.........15-10-2022 18:22
ik ook

citerenBewerkenverwijderen
=====================================================
.........15-10-2022 18:25
Ik speel het nog wel, maar dit is toch echt niks.
De 300 extra invwoners heb ik wel al binnen, maar veel meer zal het ook niet meer worden.

citerenBewerkenverwijderen
=====================================================
.........15-10-2022 23:25
.......heeft het volgende geschreven:
Ik speel het nog wel, maar dit is toch echt niks.
De 300 extra invwoners heb ik wel al binnen, maar veel meer zal het ook niet meer worden.


Idem dito hier.
 

zelway

Hopliet
als ze het hadden gedaan zoals in de uitleg staat was het een ander verhaal
daar zijn de doelstellingen een stuk beter te doen maar zoals altijd
waarom zouden ze iets doen zoals ze het uitleggen en laten zien
 

zelway

Hopliet
en wederom op achilles opdrachten die helemaal niet kunnen
dames en heren van support zouden jullie misschien eens de aangekaarte problemen kunnen oplossen of in elk geval een reactie geven over het probleem
 

Artaxerxes

Slingeraar
Leuk idee maar slecht uitgevoerd. De balans was geflawed, er zaten bugs in (bv. het rekutreren van bepaalde myth. wezens die niet aanwezig waren in een bepaald wereld zoals Apollonia). Het evenement was ook té kort vond ik. Maar voor de rest was het oké. Een evenementje hebben is altijd wel tof dan een plain game.
 
Bovenaan