• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Goddelijke gunst allylid en wat mag je ervan terug verwachten minimaal

DeletedUser15406

Gast
Ik ben het hele forum en heb deze vraag niet kunnen vinden.

Ik kan aangeven in de ally of ik een gunst wil en wat ik daar voor will geven.
Maar wat is de maatstaaf voor een gunst dan en in welk materiaal. Ik kan ook nergens een vergelijkswaarde vinden.

Ik wil graag m'n allyleden helpen en zet ze nu in en verwacht alleen samenwerking in deff/ off terug.

Maar nu er wordt gevraagd wat je terug wil geven merk ik dat niemand reageerd...

Ben benieuwd naar jullie reactie
 

DeletedUser15809

Gast
Bij de bruiloft van Hera kom je op 250 grondstoffen voor 30 gunst -> 1 gunst is 17,5 grondstof
Bij de gift van Poseidon krijg je 800 hout voor 25 gunst. -> 32 hout voor 1 gunst
Bij de gift van Hades krijg je 500 zilver voor 30 gunst. -> 16 2/3 zilver voor 1 gunst
Alle bij elkaar kan je dan nog 14,3 steen voor één gunst afleiden.

't Is een manier om ernaar te kijken.
 

DeletedUser

Gast
Als ik een gunst geef, hoef ik er niks voor terug. Alleen moet dat van 2 kanten komen.

Het kan bijvoorbeeld de ene dag voorkomen dat ik wat snellere kazerne`s of havens nodig heb, terwijl ik misschien een andere dag gunsten genoeg heb. Ik vindt het dan zonde om de gunsten op 500 te laten staan terwijl ik op dat moment er iemand mee kan helpen.

Zo kan ik nog 100 reden geven. Maar als je in een echte hechte club zit zoals ik op Epsilon, dan ga je geen dingen terug eisen, dan weet je namelijk dat je er voor elkaar staat als het nodig is.
 

DeletedUser

Gast
wat maakt het uit je geeft gunst om iemand te helpen.
je wilt toch ook niet als iemand os vraagt dat hij jouw dan 100 biremen stuurd
 

DeletedUser15406

Gast
Als ik een gunst geef, hoef ik er niks voor terug. Alleen moet dat van 2 kanten komen.

Het kan bijvoorbeeld de ene dag voorkomen dat ik wat snellere kazerne`s of havens nodig heb, terwijl ik misschien een andere dag gunsten genoeg heb. Ik vindt het dan zonde om de gunsten op 500 te laten staan terwijl ik op dat moment er iemand mee kan helpen.

Zo kan ik nog 100 reden geven. Maar als je in een echte hechte club zit zoals ik op Epsilon, dan ga je geen dingen terug eisen, dan weet je namelijk dat je er voor elkaar staat als het nodig is.

We zijn net samen gegaan en de hechtheid moet groeien...
Ik vond een thema Welke gunst heb je nodig en wat heb je ervoor over ruilen 1:1???
Als je in de Off zit en die muur moet naar beneden of je biedt iemand stadsbescherming help je toch gewoon

Vrij snel erna was dit thema ook veranderd in Meldt als je gunst nodig hebt
 
Bovenaan