• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Goddelijke scherpzinnigheid + normale scherpzinnigheid

DeletedUser21806

Gast
Hallooo,

Ik zat al een paar dagen te bedenken of je eigenlijk ook nog ze samen in kon zetten de goddelijke en normale scherpzinnigheid.
Ik zag eeen screen dat iemand ze wel beide had geactiveerd maar krijg je dan alsnog maar x 4 of krijg je x 6 of x 8?
Ik vraag me af hoe het nou eigenlijk werkt. ;)
 

DeletedUser27080

Gast
De effecten worden in dat geval samengevoegd, je moet beide effecten bij elkaar optellen. Dus als je een van x4 hebt en een van x2 dan wordt de verkregen gp x6 gedaan.
 

DeletedUser27098

Gast
Je krijgt 5x de gp normale GP van wat je normaal zou krijgen. x6 of x8 klopt niet, is x5

Je moet rekenen met wat je extra krijgt:
Normaal aanval: 100% gp (de aantal inwoners die je verslaat, noem het even de normale GP)
Aanval met scherpzinnigheid: 100% de normale gp + 100% extra (gp x2)
Aanval met goddelijkescherpzinnigheid: 100% normale gp + 300% extra (gp x4)
Aanval met scherp + goddelijke scherp: 100% normale gp + 100% van scherp + 300% van goddelijke scherp = normale gp x5
 
Bovenaan