• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

goden

DeletedUser

Gast
AW: goden

ja, dan zul je 2 goden aanbidden en van beiden gunsten kunnen inzetten. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: goden

Elke stad heeft zijn eigen god, maar de gunsten gaan wel per god, en niet per stad.
Als je dus in 2 steden Zeus hebt, en je gebruikt Schicht op een stad, dan zal er in beide steden 200 gunst weg gaan.
 

DeletedUser

Gast
AW: goden

Vraag hierop:

Ik heb 4 steden, ik had in alle steden verschillende goden, ik wou strijdwagens gaan sparen dus koos ik voor zeus bij 3 steden door middel van wijziging.

bij 2 steden had ik 8.5 gunst per uur.
bij mijn ene stad waar ik poseidon had had ik eerst 4.5 gunst per uur en vervolgens heb ik die gewijzigd naar zeus alleen ging de algemene gunst bij zeus maar met 1 gunst omhoog namelijk naar 9.5

Hoe komt dit?
 

DeletedUser

Gast
AW: goden

Niet de gunst-productie, maar de tempel levels worden bij elkaar opgetelt.
Dit betekent dat 4 tempels van level 4, net zoveel oplevert als 1 tempel van level 16 (4x4=16 :p).
de gunstproductie is vervolgens de vierkantswortel van het (opgetelde) tempellevel. in dit geval dus de wortel van (4x4). dus 4 gunst per uur.

(uiteraard moet deze gunstproductie worden verminigvuldigd met de wereldsnelheid!)


een godenbeeld telt voor 5 extra levels. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: goden

heh?

level 6,9 en 8 en 9.8 aan gunst.
3 tempels voor zeus maar als ik voor elke tempel andere god doe heb ik minimaal 4 gunst per tempel per uur.
 

DeletedUser

Gast
AW: goden

heh?

level 6,9 en 8 en 9.8 aan gunst.
3 tempels voor zeus maar als ik voor elke tempel andere god doe heb ik minimaal 4 gunst per tempel per uur.

Er is een formule die jij, aan je reactie gezien, nog niet snapt. Die wiskundige formule zorgt ervoor dat je minder snel gunst krijgt op hogere levels/meerdere steden met tempels. nders zou het heel erg makkelijk zijn om gunst te krijgen.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: goden

daarnaast gebruik ik nog zelden gunsten. alleen op een aanval of voor troepen
 
Bovenaan