• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Godin athena en artemis

DeletedUser18813

Gast
Hallo allemaal,

Snelle vraag:

Athena kan de goddelijke kracht 'stadsbescherming' inzetten.
Artemis kan de goddelijke kracht 'Zuivering' inzetten.

De eerste beschermt de stad van spreuken, de 2de haalt deze weg.

Welke van de 2 krijgt prioriteit? De zuivering of de stadsbescherming tegen vijandelijke spreuken?

Mvg

H.2
 

DeletedUser24788

Gast
Zuivering werkt alleen op bevelen als ik het goed had, niet op stadsbescherming
 

DeletedUser18813

Gast
De spreuk 'zuivering' citeert toch: Artemis reinigt een stad of een troepeneenheid van goddelijke krachten.

Dus zou in praktijk stadsbescherming er moeten afhalen?
 

DeletedUser23978

Gast
De spreuk werkt ook op steden, maar kan geen stadsbescherming ongedaan maken.
 

DeletedUser19428

Gast
dit klopt helemaal

je kan wel de pest en de nieuwe spreuk die je tijdens de events kan verdienen (rouwen en lijden) met zuivering ongedaan maken.
 

DeletedUser20048

Gast
Kan je ook dingen zoals: Verbeterde aanval zuiveren?
Of landuitbereiding?
 

DeletedUser18813

Gast
Kan je ook dingen zoals: Verbeterde aanval zuiveren?
Of landuitbereiding?

Verbeterde aanval geen idee maar landuitbreiding waarschijnlijk niet omdat dit telt als een permanente buff voor je stad.
 

DeletedUser19428

Gast
landuitbreiding niet die is persoonsgebonden die 1 maal in je bezit verlies je die niet meer of je moet de stad verliezen.

verbeterde aanval ook niet volgens mij omdat dit spreuken zijn die je alleen kan krijgen via de eilandopdrachten.
 

DeletedUser25089

Gast
alle spreuken die door een god zijn toegewezen (dus geen verbeterde aanval)
en als uitzondering dus de stadsbescherming…
vrij logisch ook anders was de stadsbescherming zo goed als zinloos :)
 

DeletedUser

Gast
Ben het niet helemaal met je eens Joey, zou juist leuk zijn als iemand stadsbescherming inzet je die kan weghalen en dan je AB erop kan gooien. Dan kan je de spreuk namelijk ook aanvallend gebruiken... ;)
 

DeletedUser

Gast
dit klopt helemaal

je kan wel de pest en de nieuwe spreuk die je tijdens de events kan verdienen (rouwen en lijden) met zuivering ongedaan maken.

nope je kan zelf de pest niet wegzuiveren wat betekent dat zuivering op een stad echt een maat voor niks is. Wel maar enkel interessant voor bevelen.
 

DeletedUser19428

Gast
Thanks dat is niet voor mij.
ik meende echt dat je de pest kon opheffen met zuivering

Misschien een idee voor de forum mods. om dit eens te verduidelijken en de wiki.
 
Bovenaan