• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Godsgezanten en Themistokles

DeletedUser25480

Gast
Hoi, ik had eerder ergens gelezen dat Godsgezanten zeer slecht zijn vergelijke met andere deff eenheden. maar ik vroeg me af. Zijn Godsgezanten naast Themistokles dan wel efficiënt? zo ja vanaf welk level van Themistokles word dit pas zichtbaar.
Gr. sidboy55555
 

DeletedUser19654

Gast
Hoi, ik had eerder ergens gelezen dat Godsgezanten zeer slecht zijn vergelijke met andere deff eenheden. maar ik vroeg me af. Zijn Godsgezanten naast Themistokles dan wel efficiënt? zo ja vanaf welk level van Themistokles word dit pas zichtbaar.
Gr. sidboy55555
Heel kort en simpel, zelfs dan niet.
Na wat berekeningen te hebben gedaan zijn ze nog steeds niets waard. 3 zwaard, 3 boog en 3 hops zijn nog altijd sterker in hun specifieke def waarde dan godsgezanten, zelfs met 30% bonus.
 

DeletedUser13371

Gast
Godsgezanten zijn speciaal handig maar niet voor oorlog.

Met godsgezanten kan je gunst farmen en ze kosten maar 3 inwoners dus je kan er heel veel maken..

Voordeel van godsgezanten ten opzichte van andere myths is dat als ze thuis zijn je van god kan veranderen zonder dat ze verdwijnen!!!

Je kan met 1 stad dan voor elke god gunst farmen en dat maakt ze enorm handig. Aardbeving nodig? Tevredenheid nodig ? Vliegers bouwen?

Met je godsgezanten stad kies je een god en haal je de gunst bij je buurman of vrienden.

:)
 
Een godsgezant heeft wel het meeste weg van een generaal :) Maar weetje ik snap niet waarom zo'n godsgezant uit drie mensjes bestaat? Eentje voor kracht, eentje voor moed en eentje voor wijsheid zullen we maar denken :D
 

DeletedUser13371

Gast
Een godsgezant heeft wel het meeste weg van een generaal :) Maar weetje ik snap niet waarom zo'n godsgezant uit drie mensjes bestaat? Eentje voor kracht, eentje voor moed en eentje voor wijsheid zullen we maar denken :D
Dat is helemaal niet vreemd. Ruiters hebben 3 inwoners. De ruiter de stalknecht en de schildknaap.

Godsgezanten hebben er ook 3. De gezant en zijn schildknaap en natuurlijk zijn schandknaap want zo rollen godsgezanten nu nog o_O
 

DeletedUser22705

Gast
bij mij kuisen draakjes de harnassen van mijn troepen, dus ik kan er niet over mee praten ;)
 
Bovenaan