• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Goederen transport steden

DeletedUser30193

Gast
Heb het niet zo gauw kunnen terugvinden, maar kun je goederen uitwisselen tussen je eigen steden?
Ik heb nog geen tweede stad, maar het kan van belang zijn dit te weten voor je de tweede stad naar een bepaald idee opbouwt.
Alvast dank voor de reactie en eventueel excuus als het antwoord ergens staat wat ik niet heb kunnen vinden.
 

DeletedUser29138

Gast
Je kan zeker tussen je eigen steden handelen. Je kan, net zoals bij steden van andere spelers, gewoon op de stad klikken en dan krijg je de optie 'handelen'.
 

DeletedUser30193

Gast
Ok dank voor de snelle reactie. Handelen dat is ook een optie inderdaad. Dacht meer aan het versturen van goederen ter ondersteuning van de andere stad. Zag transportschepen, maar die kunnen blijkbaar alleen troepen verplaatsen.
 

DeletedUser5317

Gast
Je kan via de marktplaats handelen met andere spelers of gewoon grondstoffen sturen naar een andere stad.
 

DeletedUser30193

Gast
Het is me duidelijk wat de opties zijn. Dank allen voor de reacties.
 
Bovenaan