• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gotcha - The Game #2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
- De persoon mag het woord, een vervoeging/verbuiging van een woord dat hetzelfde klinkt/lichtjes afwijkt. Een heel ander woord mag dan weer niet.
Als het woord Appel is tellen de volgende woorden: Appel, Appels, Aapel, Apel, Appellen,...

Vaarwater --> vaarvater
is volgens mij gelijk aan
Appel --> aapel

:p
 

DeletedUser20542

Gast
Nu je het zegt, ik heb geluk gehad :O

Had gewoon vaarvader moeten doen. Das heel wat anders.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wegens mijn eigen drukte zal de deadline uitgesteld worden naar zondag 20.00 uur. Ik geef iedereen vanavond ergens een ideetje van hoeveel posts ze momenteel hebben.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
'De extra targets die je door ronde 1 hebt gekregen blijven niet voor heel die ronde tellen. Ze tellen gewoon eenmalig. Als je dus 2 targets hebt, en je extra target wordt gegotcha'd, heb je vanaf dan maar 1 target.'

Ik dacht dat dit gewoon logisch was? Of heb ik me daarin vergist?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als ik het ergens anders op een andere manier heb vermeld, moet je dat zeggen. In dat geval krijg je nog een target omdat dat wel zo eerlijk is ;)
 

DeletedUser20542

Gast
Ik keek alleen bij de uitleg van de rondes, en daar stond niet dat je geen nieuwe targets krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan