• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goud, goud en nog eens goud

DeletedUser28845

Gast
Ik heb net hetzelfde voor. De cache schoonvegen helpt ook niet.
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Ik stoor me ook aan die aanbiedingen die ik maandelijks krijg, kan ik die niet stop zetten? Ik zal niet meer kopen hoor, heb mijn lesje wel geleerd in mijn Kappatijd. Als dit de manier is waarop inno geld wil verdienen is het wel niet netjes tegenover de spelers die dit hinderlijk vinden.
 

Armand0

Manticore
Jawel voor de 5e keer in 72 uur tijd krijg ik deze aanbieding.
De 4e aanbieding was nog niet eens verlopen.

http://prntscr.com/jqsces

Wanneer stopt deze onzin een keer :eek:

Die van 19.99 is wel "erg populair" hoor, je weet niet wat je mist :p

Dit soort aanbiedingen doen me denken dat INNO teruglopende inkomsten heeft op deze servers. Lijkt een soort van paniek beleid. Maar ik kan er compleet naast zitten, is slechts wat ongefundeerde speculatie.

Aangezien ze het continue aanbieden zouden ze ook gewoon structureel 60% meer goud kunnen aanbieden (of lagere prijzen hanteren).
 

DeletedUser26399

Gast
maak je dan even een onderzoek van 1000 goud die je op een server moet doen (in je instellingen) waardoor je 8 opties ipv 4 krijgt
 

DeletedUser29402

Gast
waarom heb ik die niet gekregen,

pagina opnieuw laden en dan is het meestal gedaan
 

DeletedUser29468

Gast
Ik begrijp heel goed waar innogames zijn inkomsten mee genereerd. Natuurlijk is het mogelijk te spelen zonder dat je goud koopt, dit kun je namelijk ook via de marktplaats voor elkaar krijgen. Dit is echt waar, doe het nl. zelf. Alleen.... op het moment dat je echt krap zit krijg je echt via de marktplaats geen deal gesloten... Dit houdt in dat als je je positie in het spel wilt handhaven, je afhankelijk bent van ??... jawel... innogames.... ik zie teveel momenten dat je bijna verplicht wordt om te betalen voor dit spel. Innogames is een commercieel bedrijf, zij betalen mensen die voor innogames werken, zoals jij en ik en iedereen betaald willen worden voor hun inspanningen, daar is op zich weinig mis mee, maar ik vraag me dan wel af waar de grens ligt. Kan Innogames bepalen waar ONZE grens ligt??? Ik denk dat dat kan, maar ben het daar absoluut mee oneens.
Hier geld ook dat wie het meeste goud koopt het ook voor het zeggen heeft. Nou hoor ik spelers ook zeggen dat goud geoorloofd is, want als iedereen weet dat je goud kunt kopen .... dan is dat ok, maar intussen is dat wel een vertekend beeld van resultaat en kunde. Mijn mening (voor wat die waard is) is dat als je dit systeem in deze vorm handhaaft, je altijd een vertekend beeld zult houden tussen de ally's die goud kopen en daar volop gebruik van maken (en dus leiders van welke wereld dan ook zullen zijn) en die ally's die goud gebruiken door wat ze via de marktplaatsen en handel verkrijgen zonder dat ze dat kopen
( inkomsten Innogames).
Ik veroordeel niemand, niet de goudspelers, niet innogames, maar denk ff na (iedereen), hoe komen we tot een spel waar iedereen het zijne krijgt???
 

DeletedUser26281

Gast
Oké goed

Voor al de sukkels die liever staan af te geven hoe belangrijk goud is ipv werkelijk iets productief te doen op hun eigen account en dan maar de schuld op goud steken



GIT GUT

Danke sehr
 

Dorremans

Mentor
Ik begrijp heel goed waar innogames zijn inkomsten mee genereerd. Natuurlijk is het mogelijk te spelen zonder dat je goud koopt, dit kun je namelijk ook via de marktplaats voor elkaar krijgen. Dit is echt waar, doe het nl. zelf. Alleen.... op het moment dat je echt krap zit krijg je echt via de marktplaats geen deal gesloten... Dit houdt in dat als je je positie in het spel wilt handhaven, je afhankelijk bent van ??... jawel... innogames.... ik zie teveel momenten dat je bijna verplicht wordt om te betalen voor dit spel. Innogames is een commercieel bedrijf, zij betalen mensen die voor innogames werken, zoals jij en ik en iedereen betaald willen worden voor hun inspanningen, daar is op zich weinig mis mee, maar ik vraag me dan wel af waar de grens ligt. Kan Innogames bepalen waar ONZE grens ligt??? Ik denk dat dat kan, maar ben het daar absoluut mee oneens.
Hier geld ook dat wie het meeste goud koopt het ook voor het zeggen heeft. Nou hoor ik spelers ook zeggen dat goud geoorloofd is, want als iedereen weet dat je goud kunt kopen .... dan is dat ok, maar intussen is dat wel een vertekend beeld van resultaat en kunde. Mijn mening (voor wat die waard is) is dat als je dit systeem in deze vorm handhaaft, je altijd een vertekend beeld zult houden tussen de ally's die goud kopen en daar volop gebruik van maken (en dus leiders van welke wereld dan ook zullen zijn) en die ally's die goud gebruiken door wat ze via de marktplaatsen en handel verkrijgen zonder dat ze dat kopen
( inkomsten Innogames).
Ik veroordeel niemand, niet de goudspelers, niet innogames, maar denk ff na (iedereen), hoe komen we tot een spel waar iedereen het zijne krijgt???

Je snapt dat als je betaalt ook een voordeel hoort te krijgen boven de spelers die niet betalen? Is in deze genre in ieder geval wel gebruikelijk. Het is ook niet dat betalende spelers op Grepolis een buitengewoon groot voordeel uit goud krijgen. Bij vergelijkbare spellen krijgen betalende spelers veel meer voordelen.

Ze dwingen je ook helemaal niet om goud te kopen, vooral niet door de goudhandel. Voor 1 wereld alle adviseurs ben je 1000 goud per 28 dagen kwijt. Nou geloof mij dat kan je ruimschoots halen met goudhandel. Dan zou je zelfs nog over moeten houden om dingen te instantbuyen als je zou willen.

Ben het dus zeker oneens met je, ik vind dat we maar moeten stoppen met zeuren dat als je betaalt je iets ervoor terug krijgt. Zo werkt de wereld nou eenmaal.
 

DeletedUser29422

Gast
Ik draai perfect mee op Rizinia zonder goud, snap heel die commotie er rond niet echt. Koop je goud leuk, koop je geen goud en je kan meedraaien, nog beter. Maar als je een beetje slim bent kan je perfect telkens op een nieuwe wereld 20k goud sparen btw. Handig voor je adviseurs en voor een snelle start te maken. Geen enkel excuus dus om het goudgebruik (dat bij sommige spelers wel problematisch is) als excuus te gaan gebruiken of erover te gaan zitten mopperen.
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

DeletedUser26927

Gast
Ik ben altijd voorstander geweest om niet te zeuren tegen goud etc. had er een hekel aan. Is meer dan logisch dat deze functie er is. Ik heb zelfs nummer 1 gestaan op een wereld (met alleen bestuurder en kapitein). Op Rizinia ga ik ook wel aardig, alleen wordt erg veel aangevallen. Groot goudgebruik in combinatie met dodelijke activiteit en toewijding is enorm overpowered. Dat is dus een beetje irritant
smiley_emoticons_nicken.gif
. Maarja meer dan logisch dat goud er is, en vindt het zeer nice dat Grepo die goudhandel heeft. Zonder bestuurder en kapitein en e.v.t commandant ben je echt kansloos.
 

DeletedUser29205

Gast
Ik begrijp heel goed waar innogames zijn inkomsten mee genereerd. Natuurlijk is het mogelijk te spelen zonder dat je goud koopt, dit kun je namelijk ook via de marktplaats voor elkaar krijgen. Dit is echt waar, doe het nl. zelf. Alleen.... op het moment dat je echt krap zit krijg je echt via de marktplaats geen deal gesloten... Dit houdt in dat als je je positie in het spel wilt handhaven, je afhankelijk bent van ??... jawel... innogames.... ik zie teveel momenten dat je bijna verplicht wordt om te betalen voor dit spel. Innogames is een commercieel bedrijf, zij betalen mensen die voor innogames werken, zoals jij en ik en iedereen betaald willen worden voor hun inspanningen, daar is op zich weinig mis mee, maar ik vraag me dan wel af waar de grens ligt. Kan Innogames bepalen waar ONZE grens ligt??? Ik denk dat dat kan, maar ben het daar absoluut mee oneens.
Hier geld ook dat wie het meeste goud koopt het ook voor het zeggen heeft. Nou hoor ik spelers ook zeggen dat goud geoorloofd is, want als iedereen weet dat je goud kunt kopen .... dan is dat ok, maar intussen is dat wel een vertekend beeld van resultaat en kunde. Mijn mening (voor wat die waard is) is dat als je dit systeem in deze vorm handhaaft, je altijd een vertekend beeld zult houden tussen de ally's die goud kopen en daar volop gebruik van maken (en dus leiders van welke wereld dan ook zullen zijn) en die ally's die goud gebruiken door wat ze via de marktplaatsen en handel verkrijgen zonder dat ze dat kopen
( inkomsten Innogames).
Ik veroordeel niemand, niet de goudspelers, niet innogames, maar denk ff na (iedereen), hoe komen we tot een spel waar iedereen het zijne krijgt???
met wat meer moeite en wat pm's over en weer met gs voor goudkopers kom je een heel eind en verdien je meer dan genoeg.
dus je moet niet zo zeuren dat je geen goud verdiend, met wat meer moeite lukt dit echt wel
 

DeletedUser29695

Gast
Ik ben nieuw op het forum en weet niet goed waar ik dit moet vragen dus doe ik het maar hier.
Ik heb onlangs random 1000goud gekregen.
Ik gebruik dit voor een bouwtijd direct te laten stoppen.
Maar als ik gs via de markt wil kopen komt erop dat dit goud niet verhandelbaar is?
Hoe komt dit? waarom lukt dit niet?
alvast bedankt!
 

DeletedUser29138

Gast
Goud wat je krijgt is 'niet verhandelbaar'. Dit betekend dat je dit enkel zelf kan gebruiken en niet kan doorhandelen naar andere spelers, goud die je als aanbieding krijgt, van opdrachten en van dagelijkse bonus is niet verhandelbaar. Dit is de regel omdat mensen anders meerdere accounts zouden kunnen aanmaken om dan dat goud naar een hoofd-account door te sluizen, wat uiteraard niet de bedoeling is...

Je kan het aantal verhandelbaar goud dat je hebt nakijken op de marktplaats:

upload_2018-11-21_17-22-3.png
 

DeletedUser29205

Gast
je kan wel gs op de markt zetten voor goud als dat wordt gekocht is dat goud wel verhandelbaar
alleen gekocht goud is verhandelbaar die regel over die meerdere accounts is natuurlijk een wassen neus en bullshit. De echte reden is dat inno niet genoeg verdiend en teveel inkomsten gaat missen
 

DeletedUser29888

Gast
Er zou simpelweg een disable knopje moeten komen. Problem solved!
 
Bovenaan