• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

goud handel normaal

ik weet niet wiens idee het was voor het huidige goud handel systeem maar jezus. geen enkele wereld is meer toegankelijk voor een normale goud handel. voorheen hebben jullie met de goud handel al bepaald dat er een beperkt aantal grondstoffen voor kunt betalen . wat opzich al de toegankelijkheid van goud vergroten wat niemand erg vond maar nu ?

elke wereld waar je op begint is vanaf dag 1 al de max goud handel volgepompt en om er dan nog tussen te komen veel succes. ik gebruik als veel normale spelers het goud voor bestuurder en vrijwel niks anders 100 goud in 2 weken is alles wat ik graag zou willen kunnen handelen en dan zou ik al blij zijn en vele andere met mij

het huidige goud systeem is echt gewoon slecht

Je kan ook een uurtje bij McDonald's werken en een pakket van €5,- kopen.
je kan ook gewoon niks zeggen als je niks nuttigs hebt het gaat erom dat je als niet goud speler altijd benadeeld wrodt en met het huidige goud handel systeem nog meer
goud spelers kunne units gebouwen grondstoffen alles kopen en wij kunnen niet eens fatsoenlijk guod verhandelen

je kan ook gewoon niks zeggen als je niks nuttigs hebt het gaat erom dat je als niet goud speler altijd benadeeld wrodt en met het huidige goud handel systeem nog meer
goud spelers kunne units gebouwen grondstoffen alles kopen en wij kunnen niet eens fatsoenlijk guod verhandelen
met goudwissel is het makkelijker voor de niet-goudspeler om het goud te verzamelen voor zijn wereld
voordien kon ik niet olympische spelen doen op mijn werelden door tekort, met het nieuwe systeem heb ik zelfs voor het event over

Mensen pakken soms 30k goud op 1 wereld met dit nieuwe systeem, dus dit topic zegt meer over jullie dan over het systeem

Mensen pakken soms 30k goud op 1 wereld met dit nieuwe systeem, dus dit topic zegt meer over jullie dan over het systeem
en toch ken ik geen speler die dit heeft. en dit zijn een kleine groep spelers die profiteren en niet een grote groep die een beetje profiteren

met goudwissel is het makkelijker voor de niet-goudspeler om het goud te verzamelen voor zijn wereld
voordien kon ik niet olympische spelen doen op mijn werelden door tekort, met het nieuwe systeem heb ik zelfs voor het event over
hoe dan ? elke wereld die ik start staat helemaal vol met goud vrijwel meteen en dankzij et limiet kom ik nergens tussen en kom dan maar eens op het moment dat je wel weer zou kunnen handelen

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Grepolis Team
Goudwissel promoot actief spelen, zelfs al is het enkel voor goudhandel. Voorheen kon je gewoon je handel op de markt smijten en uiteindelijk geraakt het wel verkocht. Bij goudwissel moet je constant kijken of er plek op de veiling vrij is. Actieve goudhandelaars kunnen zou veel goud verdienen, minder actieve spelers wellicht minder dan voorheen.

Dit is niet bedoelt als belediging of verwijt maar ik ga er van uit dat je niet 24/7 achter je pc/smartphone zit zoals sommige spelers.

Goudwissel promoot actief spelen, zelfs al is het enkel voor goudhandel. Voorheen kon je gewoon je handel op de markt smijten en uiteindelijk geraakt het wel verkocht. Bij goudwissel moet je constant kijken of er plek op de veiling vrij is. Actieve goudhandelaars kunnen zou veel goud verdienen, minder actieve spelers wellicht minder dan voorheen.

Dit is niet bedoelt als belediging of verwijt maar ik ga er van uit dat je niet 24/7 achter je pc/smartphone zit zoals sommige spelers.
zoek me op in de grepolis stats en je ziet dat ik actief ben vrijwel de hele dag op slaap tijd na

enige wat ik hier zie is een jongen die niet hard genoeg moeite doet voor z'n goud en hier komt klagen

ik vond de opmerking wel geweldig.

maar goed als ik het goed begrijp kom je gillen omdat je te weinig goud kan verhandelen.
dat is simpel uit te leggen, vraag en aanbod, en een portie geluk, en verschrikkelijk veel tijd eraan besteden.

weet je wat ik haat als speler die wel voor grepolis betaald, en daarmee ook zorgt dat andere dit spel kunnen spelen, is zeikende spelers die niet mee betalen!!!

Hoe bedoel je, ik ging gewoon in op je opmerking dat je niet genoeg goud hebt voor bestuurders.
Wees je er simpelweg op dat er andere manieren zijn om aan goud te komen die veel efficiënter zijn dan goud farmen.
Wat je met die info doet is aan jezelf :)

zoek me op in de grepolis stats en je ziet dat ik actief ben vrijwel de hele dag op slaap tijd na
Heb je stats even opgezocht, zijn niet zo goed als je zelf denkt ;)

ik vind juist dit systeem beter, ander systeem had je spelers die deals maakte en van een ander werd het er dan niet afgehaald, ik heb vorige week op pandosia alleen al op een dag 15k goud kunnen verdienen,