• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Goud kopen met Paypal?

DeletedUser22703

Gast
Bij mij in de ally wordt gevraagd naar het kopen van goud met Paypal. Ik had laatst ook die vraag maar door onduidelijkheid toch maar gedaan met iDeal.

Wanneer je goud wil kopen en je selecteert Paypal, verschijnt er een 'pop-up' in beeld waarop staat dat goud via deze betaalmethode wordt overgedragen binnen 60 dagen.

Mijn vraag was wat dit inhoudt. Krijg ik dan pas mijn goud over 60 dagen? Of gaat het om verhandeling in de marktplaats?

Roy
 

Dorremans

Mentor
Het gaat om het verhandelen op de marktplaats. Verder kan je wel alles met je goud doen wat gekocht is via paypal zover ik weet. Je moet dan dus gewoon even 60 dagen wachten voordat je GS kan kopen met het goud wat je gekocht hebt via paypal.
 
Bovenaan