• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

goud over brengen

FlamingSouls

Slingeraar
hey

dus ikz it in ene ally en ik kan nu zeg maar goud kopen en dan 100% extra krijgen mag ik het dan kopen en dan weg geven aan andere ally members?

tis wel door mij betaalt
 

Dorremans

Mentor
Geen idee of het volgens de regels mag of niet, maar ik doe het wel altijd en ze hebben mij nog nooit ervoor gestraft. Dus neem aan dat het gewoon mag.

Let wel op! Je mag geen steden, bescherming of zoiets dergelijks voor het goud vragen! Dan ben je wel in overtreding!
 

DeletedUser29823

Gast
ik heb een vraag maar weet niet waar ik deze moet stellen , ik had voor 10 euro gekocht aan goud maar ik had voor 5.63 beltegoed dit wist ik niet , die 5.62 is nu wel betaalt maar ik heb geen goud wie o wie kan mij helpen?
 

Dorremans

Mentor
ik heb een vraag maar weet niet waar ik deze moet stellen , ik had voor 10 euro gekocht aan goud maar ik had voor 5.63 beltegoed dit wist ik niet , die 5.62 is nu wel betaalt maar ik heb geen goud wie o wie kan mij helpen?

https://support.innogames.com/login/to/game/grepolis/market/nl

Log hier in en maak dan een supportticket onder de categorie: "Goud- en aankoopproblemen". Dan zal je de juiste mensen bereiken die je kunnen helpen om je probleem op te lossen.
 

DeletedUser29976

Gast
is het nog mogelijk om goudhandel te doen nu met de goudwissel of een andere manier om goud over te dragen naar een andere speler?
 
Bovenaan