• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Goud overzetten

DeletedUser27281

Gast
Sinds een maand speel ik op Troje met Neptune94, maar ben recent begonnen met een ander account op Actium. Nu heb ik op Actium 615 goud gekregen om mee te beginnen (blijkbaar) maar zou dit goud beter kunnen gebruiken op Neptune. Hoe kan ik het van het ene account overzetten naar het andere? of is dit niet mogelijk?
 

DeletedUser27151

Gast
Kijk eerst in je marktplaats of die 615 weldegelijk overzetbaar is, er zijn namelijk 2 soorten goud, verhandelbaar en niet verhandelbaar.

Als je op de marktplaats bij "aanbod doen" kijkt kan je zien hoeveel goud er verhandelbaar is.
 

DeletedUser27281

Gast
Er staat dat 15 verhandelbaar is, maar ik kan wel degelijk grondstoffen kopen die aangeboden worden voor meer goud blijkbaar?
 

DeletedUser27151

Gast
Neen, als het goud niet verhandelbaar is kan je er geen grondstoffen met kopen.
 

DeletedUser27281

Gast
Dus er is geen manier om deze over te zetten naar mijn ander account? jammer (maar zowiezo wel al verwacht aangezien ik met alletwee op verschillende wereld speel)
 

DeletedUser27151

Gast
Neen, als het goud niet verhandelbaar is kan je het op geen enkele manier overzetten.

Die 15 zou je in principe wel kunnen overzetten als je gaat goudhandelen en minstens 50 goud verdiend(je kan niet minder dan 50 aanbieden nml.)
 

DeletedUser27183

Gast
Gekregen goud van inno is nooit verhandelbaar, maar verdiend goud met de verkoop van gs wel.
Je kan dat wel overzetten maar dan heb je een vertrouwde tussenpersoon nodig die op beide wereld actief is onder de zelfde naam dan sluis je het via zijn account door (is alleen mogelijk als op troje ook goudhandel actief is)
 
Bovenaan