• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

goud overzetten

DeletedUser26443

Gast
hallo,

ik heb op t ene account 1,8k goud. kan ik die over zetten naar mijn andere account?
 

Dorremans

Mentor
Nee daar is geen speciale optie voor. Je zou via goudhandel het kunnen overzetten naar je andere account, maar zover ik weet is dat wel tegen de spelregels.
 

DeletedUser28816

Gast
Gewoon even een support ticket aanmaken, ik geloof dat ze je daarmee wel kunnen helpen en anders kun je het altijd op bovenstaande manier doen.
 

DeletedUser22705

Gast
ik heb het zelf al eens gedaan.

Enkel gekocht goud kan overgezet worden via support. Verhandeld goud echter niet
 

DeletedUser29138

Gast
Wat je wel kan doen (en wat niet tegen de regels is volgens mijn weten?) is met een tussenpersoon werken. Verhandel het goud van je ene account naar een vriend en die vriend verhandeld het op een andere wereld naar je ander account. Deze manier heb je geen twee accounts op één wereld en hopelijk loopt je vriend niet weg met het goud ;)
 

Dorremans

Mentor
Wat je wel kan doen (en wat niet tegen de regels is volgens mijn weten?) is met een tussenpersoon werken. Verhandel het goud van je ene account naar een vriend en die vriend verhandeld het op een andere wereld naar je ander account. Deze manier heb je geen twee accounts op één wereld en hopelijk loopt je vriend niet weg met het goud ;)

Ja is een prima loophole. Wel grappig dat een mod het aanraadt. Kunnen ze net zo goed een makkelijker systeem ervoor bedenken zodat we niet zo moeilijk alles moeten omzeilen om uiteindelijk hetzelfde te bereiken.
 

DeletedUser29138

Gast
Ja is een prima loophole. Wel grappig dat een mod het aanraadt. Kunnen ze net zo goed een makkelijker systeem ervoor bedenken zodat we niet zo moeilijk alles moeten omzeilen om uiteindelijk hetzelfde te bereiken.

Ik ben maar een simpele forummod, ik bepaal hier niet hoe het spel werkt hé. Dat zou nog eens wat zijn!
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser10470

Gast
Het is inderdaad mogelijk om gekocht goud over te zetten op een eigen account. (dus niet op een account van een derde) Via de support kunnen we dat regelen voor je.
 
Bovenaan