• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Goud/startersbonus

DeletedUser25936

Gast
Ik heb zojuist de startersbonus gekocht op Pella. Nu viel mij op dat daardoor de actie voor 40% meer goud op de eerstvolgende aankoop verdwijnt.

Dit lijkt mij een beetje raar, met de startersbonus koop je namelijk munten, GS productie, bouw versnelling en adviseurs maar geen goud. Ik neem dan ook aan dat dit niet zo zou moeten horen.

Ik wou juist gebruik maken van deze actie om een hoop goud in te slaan maar dat is nu dus niet meer mogelijk. Hoort dit zo of is dit een bug (en moet het dus verplaats worden naar dit forum gedeelte)?
 

DeletedUser19428

Gast
Ik heb zojuist de startersbonus gekocht op Pella. Nu viel mij op dat daardoor de actie voor 40% meer goud op de eerstvolgende aankoop verdwijnt.

Dit lijkt mij een beetje raar, met de startersbonus koop je namelijk munten, GS productie, bouw versnelling en adviseurs maar geen goud. Ik neem dan ook aan dat dit niet zo zou moeten horen.

Ik wou juist gebruik maken van deze actie om een hoop goud in te slaan maar dat is nu dus niet meer mogelijk. Hoort dit zo of is dit een bug (en moet het dus verplaats worden naar dit forum gedeelte)?

Als je goed leest staat er starterspakket en wordt er in de tekst met geen woord over goud gerept
al wekt het de indruk van wel en is het een beetje misleidend.
 

DeletedUser25936

Gast
Ik neem aan dat jij het over dat leuke cadeautje rechtsonder hebt, of heb je het over dat rode soortgelijke icoontje er net boven? Ik kan de tekst niet meer lezen aangezien deze er niet meer is omdat ik een aankoop heb gedaan.

Als je die tekst zou willen kopiëren dan zou ik dat enorm fijn vinden, bied ik ook alvast mijn excuses aan mocht ik verkeerd gelezen hebben. Zou opzicht wel raar zijn aangezien er een 40% korting ribbon over alle goudaankopen zat.

Onderstaand waar dit icoontje zou moeten staan.
2mhx9w8.png
 

DeletedUser25936

Gast
En daar hebben we het probleem, wellicht omdat dit een nieuw account is ofzo.

Is er iemand die hier meer van weet en of dit een bug is of dat dit zo hoort?
smiley_emoticons_idea2.gif
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Hoewel ik je specifieke situatie niet precies voor ogen heb, worden dergelijke aanbiedingen telkens voor een beperkte duur aangeboden. Normaal staat het een niet in verband met het andere, dus het is niet zo dat wanneer je het starterspakket koopt dat een andere actie daardoor verdwijnt.
 

DeletedUser25936

Gast
Dat zou ik geen probleem vinden, gelieve dan wel iets aan te passen zodat dit ook duidelijk is.

Ik kan het niet meer zien en u zegt dit niet zeker te weten. Is er een manier om hierachter te komen? Ik neem aan dat u dit soort aanbiedingen zou kunnen zien. Wellicht iets voor het Q&A team.

Alvast bedankt voor de reactie Robin.
 
Bovenaan