• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

goud - vakantie

DeletedUser

Gast
beste mensen,

ik heb een vraag. ik heb wat gratis goud gekregen via sponsorpay. ik ben dat goud nu ook aan het gebruiken maar, ik had niet heel goed gekeken en heb het nog 2 dagen als ik op vakantie ben. ik ga hem dan in vakantiemodus zetten. maar heb ik dan mijn premium van 2 dagen nog als ik hem na de vakantie van vakantiemodus af haal?

bedankt!

groeten
 

DeletedUser

Gast
AW: goud - vakantie

volgens mij
hou je die dagen dan gewoon
dus als je hem op vakantie zet dan kost dat niks volgens mij

maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen

groeten job
 

DeletedUser

Gast
AW: goud - vakantie

bedankt Job,

ik hoop dat iemand het hier wel 100% zeker weet. graag ook zijn antwoord.

bedankt
 

rbm007

Hopliet
AW: goud - vakantie

Het inschakelen van de vakantiemodus duurt al 2 dagen. Premium loopt "gewoon" door gedurende vakantiemodus. Ook koopman dus, hoewel je gs productie naar 0 wordt teruggebracht tijdens je vakantie.
 

DeletedUser

Gast
AW: goud - vakantie

bedankt voor het antwoord. van mij mag dit dan op een slotje
 

DeletedUser

Gast
AW: goud - vakantie

Het inschakelen van de vakantiemodus duurt al 2 dagen. Premium loopt "gewoon" door gedurende vakantiemodus. Ook koopman dus, hoewel je gs productie naar 0 wordt teruggebracht tijdens je vakantie.

Even een bijkomende vraag: Dus als het op vakantiemodus staat heb geen grondstoffen. En als je de vakantiemodus stop zet (dat je dus verder kan spelen) Moeten je grondstoffen dan ook van 0 beginnen?
 

DeletedUser

Gast
AW: goud - vakantie

Even een bijkomende vraag: Dus als het op vakantiemodus staat heb geen grondstoffen. En als je de vakantiemodus stop zet (dat je dus verder kan spelen) Moeten je grondstoffen dan ook van 0 beginnen?

Als ze op 54 staan blijven ze op 54. Als ze op 0 staan blijven ze op 0. Je grondstofproductie blijft gewoon stilstaan.
 

DeletedUser

Gast
AW: goud - vakantie

Even een bijkomende vraag: Dus als het op vakantiemodus staat heb geen grondstoffen. En als je de vakantiemodus stop zet (dat je dus verder kan spelen) Moeten je grondstoffen dan ook van 0 beginnen?

Productie gaat naar 0, niet aantal grondstoffen. Je krijgt er dus niks meer bij.
 

DeletedUser

Gast
AW: goud - vakantie

krijg je ook werkelijk binnen 2 uur dan het goud ?
 

DeletedUser

Gast
AW: goud - vakantie

Als er staat 2 uur, dan wel.
Soms kan het ook wat minuutjes of zelfs eenuurtje langer worden, maar soms krijg je het ook veel vroeger.
 

DeletedUser

Gast
AW: goud - vakantie

Tegenwoordig geeft Sponsorpay aan hoe lang het ongeveer duurt voor je je premium punten krijgt ( In het geval van Grepolis is dat Goud ). Als je niet binnen de aangegeven termijn je goud krijgt, terwijl je wel overtuigd bent van het feit dat je voldaan hebt aan de gestelde voorwaarden kun je een ticket aanmaken bij sponsorpay, echter is het wel zo dat je een screenshot moet bijsturen waarin staat dat je de actie hebt afgerond of iets in die zin is op te maken alvorens ze iets kunnen doen.

Maak dus altijd een screenshot als je meedoet aan acties.
 
Bovenaan