• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag gouden scherpzinnigheid

DeletedUser19339

Gast
Als een spelersaccount een x aantal jaar (2,4,6,8) bestaat, krijgt deze speler een of meerdere gouden scherpzinnigheid. Hoe ouder het account, hoe groter de beloning. Ik heb echter begrepen dat accounts ouder dan 8 jaar niet meer in aanmerking komen voor deze beloning. Klopt dit?
Indien spelers namelijk een account hebben dat ouder is dan 8 jaar, worden zij in dat geval 'gedwongen' om een nieuw account te beginnen om aanspraak te maken op deze beloningen. Dit ten koste van goud, je spelersnaam, awards en de rewards voor het winnen van een wereld.

Mijn vraag: Is er de intentie om ook accounts ouder dan 8 jaar deze tweejaarlijkse beloning te geven?

Deze vraag stel ik los van het feit dat ik in het algemeen tegen deze gouden scherps ben en ik opper om deze af te schaffen. Daarover zal ik verder gaan in een ander topic.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Eens eigenlijk ben ik sowieso geen voorstander van dit soort beloningen omdat je nu gewoon meerdere accounts aan kan maken om op welke wereld gouden scherpies te forceren. Maar als ze dan worden gegeven, laat het dan wel lekker doorlopen.
 

DeletedUser19339

Gast
Ik heb maar een supportticket aangemaakt, aangezien hier helaas geen reactie opgekomen is.
 
Bovenaan