• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

goudhandel

kumasi

Slingeraar
Hier snap ik niets van, kan mij niet veroorloven goud te kopen maar wil wel bijvoorbeeld bestuurder of kapitein activeren, ik probeer dus wat grondstof te verkopen voor goud, Als ik bv 3000 hout in type om te verhandelen dan springt hij op 13 en zou dat niet genoeg zijn voor 1 goud. Wat doe ik dan verkeerd
 

Tirpitz

Harpij
Hier snap ik niets van, kan mij niet veroorloven goud te kopen maar wil wel bijvoorbeeld bestuurder of kapitein activeren, ik probeer dus wat grondstof te verkopen voor goud, Als ik bv 3000 hout in type om te verhandelen dan springt hij op 13 en zou dat niet genoeg zijn voor 1 goud. Wat doe ik dan verkeerd
Dat komt omdat de goudhandel nu volzit. Goud handelen werkt het beste als de wereld net begint :)
 
Bovenaan