1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Goudvrije wereld

Discussie in 'Ideeën & suggesties' gestart door Nethes, 27. apr 2017.

Deel deze pagina

1. Dorremans

Dorremans Mentor

Leuk Bevonden:
    266
    Dit is toch juist wat je wil bereiken met het voorgestelde idee in dit topic?

Ik ben wel benieuwd waarop je dit zogehete 'feit' op baseert. Als het winstgevender zou zijn dan zou dit allang uitgeprobeerd zijn. Ze hebben daar meer mensen zitten dan devs en dus is dit vast al een keer nagerekend daar met de werkelijke cijfers.

Last van meerdere persoonlijkheden?

2. King Feel

King Feel

Leuk Bevonden:
    5

Er vanuit gaan dat een bedrijf een juiste buisnes case heeft is een beetje stom. Het mooie is dat het ene het andere niet uitsluit.

3. Bullspirit Dancer

Bullspirit Dancer

Leuk Bevonden:
    21
    Heb een poging gedaan op de Classic wereld, oude instellingen, geen goud etc.... daar konden ze de server niet eens goed werkend krijgen/houden met nog geen 5.000 spelers. Vergeet het maar als er + 20.000 spelers op een server starten. [​IMG]

Alle toevoegingen, door hun standaard verbeteringen genoemd [​IMG], hebben maar 1 doel hun falende beleid maskeren.

4. King Feel

King Feel

Leuk Bevonden:
    5
    heeeey Zarra

je hebt zeker gelijk haha

5. Agesilaüs II van Sparta

Agesilaüs II van Sparta

Leuk Bevonden:
    16
  6. danielRV

danielRV

Leuk Bevonden:
    228
    top: goud

7. ruigtand

ruigtand

Leuk Bevonden:
    288
    Jammer dat je geen server kan huren zoals in andere spellen en zelf de wereldinstellimgen kan regelen met opties aan of uitvinken.

Lady Faux Hawk en Poteidan vinden dit leuk.
  8. Poteidan

Poteidan

Leuk Bevonden:
    12
    Een grepo private server... Ik zou best bereid zijn een maandelijks bedrag hiervoor te dokken. Geen instant buy, geen moraal, geen pay to win events, 30.000 spelers... Hoe tof zou dat zijn. Maarja, dat is alleen maar dromen Inno kennende :)

Dit spel is nu al nauwelijks te spelen als arme student en het wordt alleen maar erger

ThiBro, Lady Faux Hawk en ruigtand vinden dit leuk.
  9. freedomfighter12

freedomfighter12

Leuk Bevonden:
    30
    Inderdaad, als je al begint van de 1ste dag in de wereld en je ligt ergens in het midden ben je al zowieso gefuckt als je geen alliantie hebt met goudspelers, dat is de realiteit nu en die gaan ze niet veranderen helaas :/

ruigtand vindt dit leuk.
  10. ruigtand

ruigtand

Leuk Bevonden:
    288
    Ik zou er een huren idd
    Bouwtijd halveren ipv rushen.
    Max 1x per kwartaal event
    Warfare enkel voor stedenbouw leuke onschuldige dingen.
    Gewoon een beetje normaal spel dat weer taktisch strategisch slim en teamwork vraagt zodat we weer serieus kunnen spelen en dat de ranglijsten weer wat waard zijn en het spel weer spannend is.

danielRV vindt dit leuk.
  11. danielRV

danielRV

Leuk Bevonden:
    228
    wat een droom dit :p klinkt goed in mijn oren.

ruigtand vindt dit leuk.
  12. roanet

roanet

Leuk Bevonden:
    54
    zorg dan dat je iets later begint dan heb dat al minder maar als er een kolo bij je ligt vraag je toch wel aan een goud speler om je effe te helpen.

13. white-goliath

white-goliath

Leuk Bevonden:
    70
    Gwn een pay 4 service erin mieteren, met een subscription based systeem. Bij pay 4 service bedoel ik kleine dingen die jou verder helpen in het spel, maar geen echte buff kunnen zijn die het spel direct een impact geven.
    Voorbeeld ervan is adviseurs die overzicht geven, zoals de administratie. Dit in tegendeel tot de p2w kapitein en de commandant.
    Je kan ook themes aanbieden voor geld en script mods verbieden.
    Voorbeeld hiervan is GRCRT tools en DIO

Laatst bewerkt: 6. okt 2017
  14. Poteidan

Poteidan

Leuk Bevonden:
    12
    - Abonnement van een tientje per maand, desnoods wat advertenties er doorheen

- Geen goud meer, iedereen krijgt alle adviseurs maar verder geen instant buy etc.

- Geen events

Begint meer op een soort Classis server te lijken. Kijk naar een game zoals RuneScape, die Old School servers zijn een gigantisch succes en inmiddels spelen meer mensen OSRS dan RS3. Als InnoGames écht om hun spelers geeft is dit wel iets waar ze naar kunnen kijken.

DeCenturionKaartStrijder vindt dit leuk.
  15. ruigtand

ruigtand

Leuk Bevonden:
    288
    ik vind het goud juist heel leuk om een beetje legatus te spelen en andere spelers bestuurders kado te doen met goudhandel van alles lekker een beetje koning spelen[​IMG] de events vind ik ook erg leuk om leuke spulletjes te winkelen.. er zitten leuke kanten aan wel maar het mag het spelverloop niet teveel beïnvloeden of verpesten.. ik kan nu met 1 stad onbeperkt blijven aanvallen tot ik geen grondstof meer heb het is gewoon stuk nu daar kan niemand tegen vechten het is gewoon onzin.. als ik de warfare scherp koop heb ik straks 200 steden en loop ik overal binnen met evenementlegers en grote bewapening vuurvloten.. succes met een ww bouwen? het spel is stuk ze moeten een paar dingetjes uitvinken dan is het veel leuker en spannender [​IMG]

16. Dorremans

Dorremans Mentor

Leuk Bevonden:
    266
    Heb je zelf op de classic wereld gespeeld die ze paar maanden terug hadden geopend? Die voldeed aan al jullie wensen. Maar toch waren daar uiteindelijk niet enorm veel spelers, vooral als je je bedenkt dat het voor alle taalversies was. Ikzelf heb er wel gespeeld en ben toen snel gestopt, Grepolis 2.0 heeft mijn voorkeur.

Dat wil trouwens niet zeggen dat ik tegen jullie idee ben, maar als ik de opkomst van toen bekijk ben ik benieuwd of er echt zoveel mensen classic Grepolis willen spelen zoals de meeste beweren.

17. Poteidan

Poteidan

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben daar zelf niet begonnen omdat ze na een paar weken toch de stekker eruit trekken. Bovendien waren de servers belabberd.

Natuurlijk, ik denk dat veel mensen afhaken omdat ze nou eenmaal gewend zijn met veel goud te spelen. Maar kijk naar OSRS, dat is een gigantisch succes, omdat een deel van de spelers tóch de oude versie wilden spelen.

18. King Feel

King Feel

Leuk Bevonden:
    5
    Die servers waren zo ontzettend slecht dat inloggen de grootste uitdaging was. De wereld liep maar even en dan is een achterstand van een paar dagen niet in te halen. Ben daar dus snel gestopt . Osrs is zeker een succes en vindt daar weer veel plezier.