1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie
  2. Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.
    Ontzet Notitie

Geen bug gp?

Discussie in 'Fouten, bugs & problemen' gestart door julian de killer, 15. jul 2017.

Deel deze pagina

1. julian de killer

julian de killer

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, is dit een bug ofzo? ik dump troepen bij een kleine stad omdat ik er vanaf moet, zet er zelf wat troepen neer + 1 vs. maar er staat dat ik geen gp krijg. terwijl er toch duidelijk 1500+ aangetikt wordt. weet iemand misschien wat dit is?[​IMG]

2. DonFrank

DonFrank Teamleider Forum Grepolis Team

Leuk Bevonden:
    110
    Klopt helemaal. Je krijgt geen gevechtspunten van de troepen waarmee je verdedigt in een andere stad wanneer je die stad aanvalt.

Dus: Speler A (jij) verdedigt de stad van speler B, dan zal speler A (jij) geen gevechtspunten krijgen voor de vernietigde aanvallende troepen.

Let op: Dit is enkel voor de aanvallende verliezen. Wanneer je de stad aanvalt en je verslaat er troepen, dan krijgen je aanvallende eenheden uiteraard gewoon GP van de gesloopte verdedigende eenheden.

3. Agesilaüs II van Sparta

Agesilaüs II van Sparta

Leuk Bevonden:
    16
    tip voor de volgende keer:

als je de stad anoniem wilt houden, doe het dan deftig. met een beetje zoekwerk is het nu gemakkelijk te achterhalen welke stad van je (eventueel) leeg staat.

Agesilaüs II van Sparta

dusdavid2 vindt dit leuk.