• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Gratis Bestuurder???

DeletedUser

Gast
Ik heb ineens een bestuurder?
Maar ik ben geen goud kwijt. en het vakje voor 'automatisch verlengen' had ik ook niet aangevinkt, ik heb ook nergens op bestuurder geklikt of iets dat met een premium te maken heeft, verder heb ik ook geen bericht of raport aangekregen dat het voor een feestdag is ofzo.

Ik ben hier natuurlijk tevreden mee, maar is dit een bug, of heeft elke speler dit. (ik speel alleen op wereld ete)
 

DeletedUser

Gast
AW: Gratis Bestuurder???

Omwille van de problemen die we gehad hebben tijdens de aanvalsstop met kerst en nieuw, is er besloten om elke speler 1 dag te laten genieten van de premiumfunctie bestuurder. Deze premiumfunctie zal maar 1 dag geactiveerd zijn. Wie alreeds premium had, heeft 1 dag extra gekregen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Gratis Bestuurder???

sorry, ik heb nu net het bericht gelezen, ik denk dat ik iets te vroeg begon te vragen :).
Dees forum mag wel weg
 

DeletedUser

Gast
AW: Gratis Bestuurder???

maar ik heb wel een vraagje, gaat dit echt alleen voor vandaag (dus tot middernacht) of is het 1 hele dag (dus tot morgenavond) ???
 

DeletedUser

Gast
AW: Gratis Bestuurder???

Wat gebeurt er als je nu meer dan 2 gebouwen in de bouwwachtrij zet en je premium vervalt?
 

DeletedUser

Gast
AW: Gratis Bestuurder???

Wat gebeurt er als je nu meer dan 2 gebouwen in de bouwwachtrij zet en je premium vervalt?

Dan kan je niks erbij doen, tot er maar 1 in de wachtrij staat. de gebouwen zullen gewoon gebouwd worden. ;)
 
Bovenaan