• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

gratis premium

DeletedUser

Gast
hallo,

ik heb al eens gezocht op grepolis wiki, maar ik vind niets over een gratis premium zoals op tribal wars.
Mijn vraag is dus: bestaat er op grepolis een gratis premium?8-)

mvg,
gun001
 

DeletedUser

Gast
Als je geen premium kunt krijgen bij Grepolis kun je het misschien bij het ideen forum plaatsen :)
 

DeletedUser

Gast
Bwa ik denk niet dat het een goed idee is .
Je krijgt het wel op tribalwars maar dit is geen tribalwars he en kijk naar The west daar krijg je het ook niet. Ook niet nodig vind ik.
 

DeletedUser

Gast
Je kan wel gratis premium krijgen door middel van Gratispay.
(Staat als mogelijkheid in het premiumvenster.)
Meestal moet je een enquete of iets dergelijks invullen waarna je goud krijgt.
 

DeletedUser

Gast
Je kan wel gratis premium krijgen door middel van Gratispay.
(Staat als mogelijkheid in het premiumvenster.)
Meestal moet je een enquete of iets dergelijks invullen waarna je goud krijgt.

er is dan alsnog bijna niks gratis, bij veel 'acties' moet je alsnog via je telefoon betalen. dus je kunt beter gewoon betalen. dat is veel makelijker!
 

DeletedUser

Gast
Bwa ik denk niet dat het een goed idee is .
Je krijgt het wel op tribalwars maar dit is geen tribalwars he en kijk naar The west daar krijg je het ook niet. Ook niet nodig vind ik.


In the west wel;) Door bepaalde opdrachten te doen krijg je premium
 

DeletedUser

Gast
Het is natuurlijk ook een idee om door middel van oorlogen, als je iemand verslaat, dat je dan goud kunt verdienen, niet veel natuurlijk, maar na heel wat oorlogen heb je toch dan wat goud bijeen gesprokkeld. ( Ik zal dit ook op het ideeën forum melden.)
 

DeletedUser

Gast
Bwa ik denk niet dat het een goed idee is .
Je krijgt het wel op tribalwars maar dit is geen tribalwars he en kijk naar The west daar krijg je het ook niet. Ook niet nodig vind ik.

bij T-W krijg je het wel. als je bepaalde opdrachten afsluit dan krijg je premium voor 1 week.

bij TW als je een bepaald punten aantal berijkt ik denk dat dat hier ook is. gewoon om je lekker te maken en je te stimuleren om het verder te kopen.
 

DeletedUser

Gast
AW: gratis premium

waar is gratis pay dan ???????????????????????????????????????????/
 

DeletedUser

Gast
AW: gratis premium

sponsorpay.png


Als je gaat naar "Premium kopen" kun je kiezen voor sponsorpay.
 

DeletedUser9429

Gast
AW: gratis premium

Ik denk dat hier bedoelt wordt 'een week gratis premiumaccount' zoals op Tribalwars, maar dat krijg je hier niet op Grepolis ;)

Misschien een kan je het inderdaad beter op het ideeën forum plaatsen en dan bijvoorbeeld één week bestuurder gratis ofzo
 

DeletedUser

Gast
AW: gratis premium

Zoals eerder aangegeven, kan je gratis goud krijgen; dit staat zelfs op de wiki. Je kan het inderdaad voorstellen op het ideëenforum, maar werk het goed uit:
*Wil je goud of een functie?
*Hoeveel goud wil je?
*Welke functies wil je?
*Hoelang wil je deze functies?
*Bij welke prestaties wil je goud/gratis functies? (punten - gevechtspunten - bepaald gebouw gebouwd - aantal troepen - aantal steden -...)
*Moet je iets speciaals hebben gedaan voor je goud kan krijgen? (bv. e-mail geactiveerd, ...)
*...

Werk het goed uit en post het maar, succes :p
 
Bovenaan