• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Grepo tools (Virus?)

DeletedUser

Gast
Hey!

Ik heb vandaag besloten een paar tools te downloaden. Ik kan sinds kort veel op de Pc Grepolis spelen dus daarom dat ik het nog maar net had gedownload. Ik speel in Firefox dus ik moest eerst Greasemonkey downloaden. Ik heb dit maar gedaan, en ik kreeg direct notifications binnen dat er een virus op de computer staat. Ik heb even gekeken en er blijkt dus een virus op de staan, waarschijnlijk door Greasemonkey (Deze site heb je trouwens nodig om scripts te downloaden, zoals Dio Tools). Ik heb dit ook eens opgezocht op het internet en ik vond vele sites die beweerden dat dit een virus is.
Is er een andere mogelijkheid om Grepo Tools te downloaden, en hebben jullie ook problemen gehad toen jullie Greasemonkey (Voor Firefox) downloaden?
Als ik via een andere browser speel, dan moet ik ook iets anders downloaden om de scripts te downloaden, is dat veilig?
Bedankt voor de hulp
 

DeletedUser22289

Gast
Ik gebruik ook firefox, maar ben dit probleem niet tegengekomen, maar dat kan goed zijn dat mijn virusbeschermer en adblock dat tegenhoud.
 

DeletedUser10470

Gast
In principe is het een veilig programma maar bij elke download kan er een virus meekomen. Dat hoeft niet in het script te zitten, kan ook kwaadaardig meegestuurd worden terwijl de eigenaar van het script daar niks vanaf weet.
Tip: Ga altijd op je Virusscanner af. Als deze zegt dat iets niet goed is, download het ook niet.

Zelf gebruik ik Chrome met Tampermonkey. Heb ik geen problemen mee gehad.
 
Bovenaan