• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen GrepoIntel - Als je echt wilt hardcore te krijgen ...

DeletedUser

Gast
GrepoIntel is een one stop shop voor alles Grepolis en is een grote alliantie planner die updates per uur.

Dit is goedgekeurd door Kroenuh in PM.

generieke kenmerken - No Account Required

  1. GrepoIntel is een site gewijd aan het spel Grepolis gecreëerd door InnoGames GmbH.
  2. Alle NL, DE, NL, ZZ, IT, FR, GR, ES, RO, SE, CZ, PL, PT, HU, SK, DK, RU, NO, JP, KR, BR, TH, TR werelden verzamelde gegevens per uur. Nieuwe werelden Toegevoegd binnen enkele uren na dat ze worden gemaakt.
  3. Scorebord
  4. Player & Alliance volgen op scherm
  5. Player & Alliance zoeken
  6. Player alliantie veranderingen
  7. Player verovert
  8. Grepolis World Stats
  9. Top Killers rapportage

Account Vereiste kenmerken (gratis)
Je moet je registreren voor een account en met uw e-mail naar alle handige functies die deze site te bieden heeft te zien te activeren. Deze site heeft Grepolis Stats en nog veel meer.
  1. Alliance breed tool (setup intel delen van de groep voor de alliantie)
  2. Time on Target: hiermee voor de planning van offensieve en defensieve acties tegenmaatregelen. Als intel is geupload over een van de steden zal het ook hier weer te geven. Als het uitvoeren van rapporten op uw eigen steden zorg ervoor dat intel te uploaden over jezelf. Maakt het mogelijk meerdere tabbladen voor Grepolis. [/ B]
    [*] Target Planner: Een tool voor het vinden van alle steden (vriend of vijand) binnen het gewenste bereik voor de identificatie van spelers op te nemen op te nemen.
    [*] Niet-actieve speler finder / Ghost City Finder
    [*] Toont Greys / Ghosts door de oceaan (inclusief BB-codes)
    [*] Record informatie over uw steden (kan prive of gedeeld met die van je groep)
    [*] Record informatie over uw vijanden door handmatige upload of 'automatisch' uploaden vijandelijke aanval rapporten / ondersteunt landing op de steden (cs) / spionnen
    [*] Bookmark uploaden Tool (handmatig uploaden ook beschikbaar) Routebeschrijving http://grepointel.com/instructions.php
    1. Record informatie over uw vijanden vijandelijke aanval rapporteert / ondersteunt landing op de steden (cs) / spionnen
    2. Uploaden commando overzicht (Admin vereist) Sorteer per speler of Target
    3. Uploaden CS op vijanden en in uw steden te helpen coördineren defensie / overtreding
    4. Uploaden muur voor en na een aanval eenvoudig berekenen wat je hebt gedood
    5. Uploaden Stad vorderingen
    [*] Signature maker voorbeeld
    [*] Uitgebreid Grepolis kaart bevat verschillende andere functies
    1. Mogelijke Wereld Wonder locaties
    2. Highlight steden voor ops
    3. Overzicht van de stad informatie
    4. Link naar Grepolis (springen naar stad)
    5. Geeft geupload stadsinformatie
    [*] Groep Command Viewer voor snelle communicatie van de exacte landingstijden van alle aanvallen / ondersteuningen (Detect's CS)
    [*] Wereld Wonder Island informatie
    [*] Gedetailleerde informatie, waaronder Stad hourly punt veranderingen
    [*] Vergelijk verovert tussen de allianties


Als u vragen / suggesties kunt u contact opnemen
ct.png

Ik ben altijd bezig met het maken van de site meer bruikbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
wat denk je is verwarrend aan?

Wilt u meer geavanceerde functies van deze site is voor jou. Als je genoegen met dagelijkse statistieken is het waarschijnlijk niet waard.
 

DeletedUser

Gast
wat denk je is verwarrend aan?

Wilt u meer geavanceerde functies van deze site is voor jou. Als je genoegen met dagelijkse statistieken is het waarschijnlijk niet waard.
Zoek een Nederlander die alles voor je wilt vertalen. Google translate is zeker niet goed voor jou zo te zien. Het is juist verwarrend doordat de tekst zo slecht vertaald is.
 

DeletedUser

Gast
Zoek een Nederlander die alles voor je wilt vertalen. Google translate is zeker niet goed voor jou zo te zien. Het is juist verwarrend doordat de tekst zo slecht vertaald is.


Ik was bang dat .. Bedankt voor het instellen van het aan mijn aandacht. Ik zal concentreren op mijn subdomein maken met de werkelijke vertalingen van spelers.
 

DeletedUser

Gast
Is deze toolsite in de Nederlandse versie van Grepolis toegestaan? Want dan ga ik er in mijn script een menupunt van maken...

Groetjes
Quack
 

DeletedUser15415

Gast
Is deze toolsite in de Nederlandse versie van Grepolis toegestaan? Want dan ga ik er in mijn script een menupunt van maken...

Groetjes
Quack

Zover ik weet is dit toegestaan want ik hoor dat heel veel mensen hiervan gebruik maken.
 

DeletedUser

Gast
Toen ik net op deze site begon (jaartje terug ongeveer) vond ik de hele site heel verwarrend. Alles stond in heti engels, mijn engels is niet slecht ofzo, helemaal niet zelfs, maar ik wist toen veel minder woorden dan nu. Toen ik de site eenmaal begreep vond ik het veel beter dan Grepostats. Dat, omdat Grepostats om de dag werd geüpdate, terwijl grepoIntel om de 2 a 3 uur werd geüpdate (soms 15 min of korter dus de 1 uur die bij het eerste bericht staat is een gemiddelde).
Ook kan je op grepoIntel veel.makkelijker zien waar nou de basis van de alliantie ligt. Naast dat kan je er ook gemakkelijk spooksteden in de buurt vinden.

Mijn mening: Topsite. Ik zou het een 8,5 geven. Kan hoger ondat de siite wel ingewikkeld is als je er net op zit. Pas na 1 tot 2 weken wennen de meeste er aan.
 

DeletedUser21980

Gast
De site is onlangs niet meer beschikbaar (kan er geen exacte datum op plakken).

GrepoIntel had een feature waarbij je de gemiddelde online-tijden ongeveer op kon aflezen, iemand die een andere site kent met een vergelijkbare feature? (niet GRCR-tools)

Deze feature bedoel ik:

corvair_overview.jpg
 

Tirpitz

Harpij
De site is onlangs niet meer beschikbaar (kan er geen exacte datum op plakken).

GrepoIntel had een feature waarbij je de gemiddelde online-tijden ongeveer op kon aflezen, iemand die een andere site kent met een vergelijkbare feature? (niet GRCR-tools)

Deze feature bedoel ik:

corvair_overview.jpg
Niet voor noobs ;)
 
Bovenaan