• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Grepolis App voor Android!

DeletedUser

Gast
Na de installatie van ver x.x.27, moet ik de app ongeveer 3 tot 5 keer starten voordat deze doorgaat. Vervolgens druk ik op aanmelden, en gebeurd er helemaal niets op het scherm en vervolgens keert t scherm weer terug naar het hoofdscherm, als je dan de app opnieuw activeert start deze opnieuw, en begint het verhaal weer opnieuw.

Ik probeer te spelen met de Measy U2A, de technische gegevens zijn:

1.8 GHz Dual Core processor: Rockchip RK3066 ARM Cortex A9
Quad Core Video processor: ARM Mali 400 GPU
1GB RAM DDR3 Werkgeheugen
4GB Nand Flash Opslaggeheugen (uitbreidbaar tot 36GB met microSD)
Android 4.1.1 Jelly Bean
Micro SD kaart slot (tot 32GB compatibel)
Wifi 802.11 B/G/N (tot 150Mbit)
USB 2.0 aansluiting voor randapparatuur
Micro USB poort voor voeding
HDMI connector om direct in de TV de steken


Kennelijk nog wat kleine bugs.

/Gerard
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ook na de update naar versie x.x.28 is het programma nog niet stabiel, het start, en keert vervolgens terug naar het hoofdscherm van de tv stick.
 

DeletedUser15685

Gast
Bij mij werkt ie perfect!!
Alleen tot nog toe 1 bug gevonden... Als ik via het boerendorpenoverzicht een stad aanklik krijg ik de melding "Er is een onverwachte fout opgetreden. De fout wordt doorgestuurd naar de ontwikkelaars. Meld je opnieuw op de wereld aan om verdere fouten te voorkomen."
Als ik dan opnieuw inlog en ik probeer weer op deze manier naar de boerendorpen te gaan krijg ik de melding weer.

HTC One met Android 4.2.2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rbm007

Hopliet
Ik kwam er bij installatie ook achter dat mijn Samsung Galaxy Y niet geschikt bleek. Ik was alleen wel zo dom om de toolbox eerst te verwijderen. Helaas kan ik de toolbox nergens meer vinden. Via links die ik gekregen heb krijg ik dat de url niet bestaat. Dus ik ga verder op de mobiele website.
 

DeletedUser21454

Gast
Als ik even te vlug klik, loopt de app volledig vast en moet deze opnieuw opgestart worden, wat uiteindelijk heel omslachtig kan zijn... helaas :/
 

DeletedUser

Gast
Na de installatie van ver x.x.27, moet ik de app ongeveer 3 tot 5 keer starten voordat deze doorgaat. Vervolgens druk ik op aanmelden, en gebeurd er helemaal niets op het scherm en vervolgens keert t scherm weer terug naar het hoofdscherm, als je dan de app opnieuw activeert start deze opnieuw, en begint het verhaal weer opnieuw.

Ik probeer te spelen met de Measy U2A, de technische gegevens zijn:

1.8 GHz Dual Core processor: Rockchip RK3066 ARM Cortex A9
Quad Core Video processor: ARM Mali 400 GPU
1GB RAM DDR3 Werkgeheugen
4GB Nand Flash Opslaggeheugen (uitbreidbaar tot 36GB met microSD)
Android 4.1.1 Jelly Bean
Micro SD kaart slot (tot 32GB compatibel)
Wifi 802.11 B/G/N (tot 150Mbit)
USB 2.0 aansluiting voor randapparatuur
Micro USB poort voor voeding
HDMI connector om direct in de TV de steken


Kennelijk nog wat kleine bugs.

/Gerard

Die Measy U2A is een usb stick met android? :O
 

DeletedUser

Gast
ja de Measy is een usb stick met android. Aangesloten op een HDMI 1920*1080 full HD tv. Het probleem zit hem er ook in dat de scherm opbouw van de app statisch is. Altijd in een scherm met de smalle zijde boven. De tv is natuurlijk altijd met de smalle zijde links en rechts.
Het is daarom ook niet mogelijk als je dan bij het aanmeld scherm komt om een naam in te vullen omdat het icoontje aanmelden boven op het invoerveld blijft staan.
 

DeletedUser

Gast
Op mijn HTC One met Android 4.2.2 en Full HD scherm werkt de app perfect, alleen het forum is echt hopeloos.
Dat was bij de toolbox een stuk beter...
 

DeletedUser21497

Gast
Ik heb een Samsung Galaxy S3 mini & alle voorwaarden zoals vernoemd. Maar de app werkt voor geen meter. Start perfect op, en dan kan je 1 opdracht ingeven en dan blijft de app gewoon laden, er komt geen einde aan. Bijvoorbeeld, als ik een aanval verstuur, om dan terug te keren naar de kaart, lukt niet, het spel blijft maar laden. Vervolgens moet je de app volledig afsluiten en opnieuw opstarten om dan vervolgens weer maar 1 opdracht in te kunnen voeren.

De app zelf ziet er fris uit, maar dit probleem is toch een beetje sneu en maakt de app onbruikbaar.
 

Noorddam

Harpij
Ik heb een Samsung Galaxy S3 mini & alle voorwaarden zoals vernoemd. Maar de app werkt voor geen meter. Start perfect op, en dan kan je 1 opdracht ingeven en dan blijft de app gewoon laden, er komt geen einde aan. Bijvoorbeeld, als ik een aanval verstuur, om dan terug te keren naar de kaart, lukt niet, het spel blijft maar laden. Vervolgens moet je de app volledig afsluiten en opnieuw opstarten om dan vervolgens weer maar 1 opdracht in te kunnen voeren.

De app zelf ziet er fris uit, maar dit probleem is toch een beetje sneu en maakt de app onbruikbaar.
Ik zou hiervoor de support contacteren of een nieuw topic starten bij 'Fouten en Bugs'
---
De app vind ik zeer gebruiksvriendelijk, visueel prachtig, en het is een uitstekende toevoeging.
Zelf gebruik ik hem haast nooit, maar ik kan begrijpen dat anderen dit een fantastisch hulpmiddel vinden.
 

DeletedUser

Gast
Heb hem ook sinds kort op de tablet en ziet er idd allemaal erg mooi uit maar zouden nog wel wat verbeteringen aan mogen gebeuren.
Vooral dan aan de boerendorpen, erg lastig om te handelen aangezien je niet kan zien welke gs je kan handelen.
Ook als je een boerendorp wil overnemen kan je niet zien welke level deze is en welke gs die verhandelt.

Of ik weet gewoon nog niet goed hoe het werkt natuurlijk :p
 

DeletedUser

Gast
De S3mini zou de app perfect moeten kunnen draaien, vermoed dat er iets anders mis is
 

DeletedUser

Gast
Ik heb even een plaatje geschoten van het scherm dat ik krijg als ik deze nieuwe app wil gebruiken op mijn tv stick, zoals je kunt zien, start de app nu wel, sinds de laatste update van 3 november, maar kan ik nog steeds niet aanmelden, omdat het scherm te klein is in de hoogte.
5e9t5.jpg
 

DeletedUser

Gast
Ik heb even een plaatje geschoten van het scherm dat ik krijg als ik deze nieuwe app wil gebruiken op mijn tv stick, zoals je kunt zien, start de app nu wel, sinds de laatste update van 3 november, maar kan ik nog steeds niet aanmelden, omdat het scherm te klein is in de hoogte.
5e9t5.jpg

Kantel je tv en stel je stick anders in?
 

DeletedUser

Gast
Dank je, ik had daar zelf aan moeten denken. Probleem is echter dat de tv precies in de kast past, en dus niet te kantelen is.

(LOL)
 

DeletedUser

Gast
Iemand hier ooit problemen gehad met het downloaden van de app via Google Play Store?
We krijgen het hier niet voor elkaar om hem te downloaden: hij start wel, maar op een gegeven moment loopt de download vast..
Iemand tips/oplossingen? Het verwijderen van cache en data hebben we al geprobeerd..
Alvast bedankt!
 

DeletedUser18540

Gast
app ziet er goed uit er zijn veel verbeteringen in aangebracht soms blijft die wel hangen maarja dat ben ik van de meeste apps wel gewent.
vind het alleen nog steeds jammer dat je geen aanvals rapporten van andere kunt lezen.
en het forum bekijken is een drama vooral een subforum is niet goed zichtbaar dat was bij de toolbox een stuk beter.
maar de app is in ieder geval op de goede weg ga zo door :)
 

DeletedUser

Gast
Waarom nu pas android? Android app maken is gratis terwijl je voor de itunes store iets van 80 euro ofzo moet betalen
 

DeletedUser21782

Gast
kan er ook een keer een app voor windows komen! ik heb hem zelf al wel! maar andere mensen die een lumia hebben hebben dit voordeel niet ;)
 

DeletedUser19654

Gast
Er zitten nog zoveel fouten in de app! dat zal nog zeker 2 jaar duren voor die net zo goed en optimaal is als de TW app van innogames!
Sommige ideeën zien er mooi uit, maar is gewoon niet praktisch vind ik.

Het is namelijk vrij vervelend dat je niet in een oogopslag kunt zien wat je traint en hoeveel je kunt trainen.
Wat je bouwt en wat je nog kunt bouwen. Dat staat allemaal apart!

Ook vind ik het forum op de app nogal vrij lastig om duidelijk te lezen en zo. Alles staat in pagina onder elkaar. Zo vind je nooit terug waar je was gebleven in het topic met lezen!

En de WW's werken niet :rolleyes:
 
Bovenaan