• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Applicatie IT-Project

DeletedUser11295

Gast
Apart dat dit opeens word ingetrokken, is hier een bepaalde reden voor?

Wellicht ook handig om de community op een andere manier hierover te informeren want het gros van de actieve spelers gebruikt dit en een bericht in de beeldentuin op een inactief forum lijkt mij daarin niet voldoende.
 

pope76

Boogschutter
Ik ben zo digibeet als het maar kan, dus ik heb geen idee of mijn wensen reëel zijn, maar ik zal ze toch even opsommen:
-Opbouwtool (voor troepen). Hoeveel troepen heb ik nodig voor optimale bezetting (inclusief snelle TS).
-Evt een extra indexer, zoals GrepoData deze heeft maar dan wellicht ook met daarin informatie over de gebouwen in een stad e.d.?
-Een grepolis strategische kaarten tool?

zo digibeet ben je niet blijkbaar:eek:
 

muurbouwer10

Boogschutter
Apart dat dit opeens word ingetrokken, is hier een bepaalde reden voor?

Wellicht ook handig om de community op een andere manier hierover te informeren want het gros van de actieve spelers gebruikt dit en een bericht in de beeldentuin op een inactief forum lijkt mij daarin niet voldoende.
ben het met je eens, voor eerste keer?:eek:
 

Armand0

Manticore
Waarom is de indexer niet meer toegestaan? Het is een ideale tool die een bak handmatig werk automatiseert.
 

DeletedUser29138

Gast
Wij gaan omwille van privacy-redenen niet in op de redenen. De maker van het script is perfect op de hoogte en indien hij wenst die redenen publiek te maken kan hij dat doen. Als ik mij niet vergis heeft hij dit reeds gedaan via het Grepolis discord kanaal.
 

Armand0

Manticore
Wij gaan omwille van privacy-redenen niet in op de redenen. De maker van het script is perfect op de hoogte en indien hij wenst die redenen publiek te maken kan hij dat doen. Als ik mij niet vergis heeft hij dit reeds gedaan via het Grepolis discord kanaal.

Dat is natuurlijk ook het belangrijkst, dat de maker op de hoogte is.

Maar in zijn algemeenheid? Het is natuurlijk wel relevant om het te weten als de functies 'an sich' niet het probleem zijn. Wellicht kunnen andere scriptschrijvers dit dan (deels) overnemen. Of, als de functies 'an sich' wel het probleem zijn, vormt het misschien inspiratie voor INNOGAMES om de premiumfunctie 'bestuurder' te verbeteren.

Ik heb er geen verstand van verder, maar ik vind de functies die het script aanbiedt ontzettend nuttig. Met bestuurder en recente rapportjes per stad en zelfgemaakte lijsten kom ik er ook wel, maar dat is gewoon meer (en saai) werk. Dus ik zou het zonde vinden als ze definitief verloren zijn. En volgens mij spreek ik voor alle (tot voor kort) tevreden gebruikers van het script :)
 
Bovenaan