• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Grepolis Converter

DeletedUser20647

Gast
Ik gebruik Internet Explorer en bij mij runt Grepolis Report Converter Revolution Tools niet. Herkennen mensen dit probleem of mis ik iets ?
 

DeletedUser19428

Gast
Nee, je moet een andere browser hebben Chrome of Firefox.
Als je hier grepo op speelt moet je vervolgens tampermonkey of greymonkey installeren, dit is een programma wat scripts kan lezen vervolgens installeer je de grepo converter.
en, of alle andere toegestane scripts een lijst hiervan vind je in de beeldentuin, op dit forum, welke wel mogen
installeer niet zomaar alle scripts die op internet staan want de meesten zijn ten strengste verboden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19428

Gast
je kan Chrome of firefox zo installeren dit is een fluitje van een cent.
 

DeletedUser19428

Gast
ik heb het net even voor je nagezocht
maar IE wordt tegenwoordig wel weer ondersteund dus installatie zou geen problemen moeten geven
 

DeletedUser19428

Gast
dit is niet geheel waar
vorig jaar is een melding geweest dat IE niet meer werd ondersteund omdat de browser te oud was en niet meer door windows werd geupt
 

DeletedUser10470

Gast
Klopt, maar het bestaat al 3 jaar voor IE. Het wordt enkel door de nieuwe browsers niet meer ondersteunt.
 
Bovenaan