• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Script Grepolis Map Enhancer

DeletedUser27576

Gast
Beste forumvrienden,

Hierbij officiele lancering van een scriptje dat ik heb gemaakt :D

~ Grepolis Map Enhancer ~


afbeelding.png


~ Functies ~

Het script toont alliantienamen op de kaart en toont indien een speler recent inactief is.
Je kan steden custom tags geven en deze tags automatisch laten syncen met je allyleden.

Verdere functies zijn:
een kolokill tool, flikkerende opeisicoontjes, een paar visuele aangenamere aanpassingen, gekleurde topicnamen op het alliantieforum,
een visualisatie van de kolovaartijd
tijd wanneer aanval niet meer kan teruggetrokken worden weergegeven.
Discord integratie om snel bevelen te delen
Er mogen altijd nog functies aangevraagd worden!

~ Fouten ~

Het script is nog jong dus als jullie fouten vinden mogen jullie mij daar altijd van op de hoogte brengen ;)

Mail: me@cyllos.dev

~ Download ~


Het script vinden jullie hier

Groet,

Cyllos

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Toegevoegd aan de lijst met goedgekeurde scripts!

Leuk idee ook, ziet er goed uit. Enig idee hoe het met de overlapping zit op andere steden?
 

DeletedUser13371

Gast
ik wil zo graag gebouwen en eenheden op slot kunnen zetten is dat ook mogelijk?
smiley_emoticons_afraid.gif
net weer 26 slome tb besteld omdat hij van vuurboot naar tb verspringt... ik wil die tb gewoon op slot zetten
smiley_emoticons_frown.gif


mooie script trouwens gebruik hem nu dank u
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27576

Gast
Toegevoegd aan de lijst met goedgekeurde scripts!

Leuk idee ook, ziet er goed uit. Enig idee hoe het met de overlapping zit op andere steden?


cd0e4694-7b6e-422a-9d8e-1bd2b08f2df2.png


Soms zit de overlapping niet zo goed zoals je hier ziet, maar dat is vrij zeldzaam (toch van wat ik merk)

ik wil zo graag gebouwen en eenheden op slot kunnen zetten is dat ook mogelijk?
smiley_emoticons_afraid.gif
net weer 26 slome tb besteld omdat hij van vuurboot naar tb verspringt... ik wil die tb gewoon op slot zetten
smiley_emoticons_frown.gif

Slotjes moet wel kunnen, maar om per stad individueel dit te doen lijkt me wat ingewikkelder. Ik kan er wel eens over nadenken!
 

Dorremans

Mentor
Handige script, vooral op het forum met die O, L en D. Alleen heb ik wel 2 vragen, van 2 functies die ik nog niet begrijp.

- kolokill tool toegevoegd. Maak een topic aan met de naam kolokiller om hiervan gebruik te maken.

Wat is 'kolokill' en hoe werkt het precies? Want heb wel een topic aangemaakt met deze naam, maar toen gebeurde er niks dus ik zal wel iets fout doen.

- kolo vaartijd gevisualiseerd en vijandige stad klikbaar gezet in rode vlag.

Wat houden deze functies precies in?
 

DeletedUser27576

Gast
Handige script, vooral op het forum met die O, L en D. Alleen heb ik wel 2 vragen, van 2 functies die ik nog niet begrijp.

- kolokill tool toegevoegd. Maak een topic aan met de naam kolokiller om hiervan gebruik te maken.

Wat is 'kolokill' en hoe werkt het precies? Want heb wel een topic aangemaakt met deze naam, maar toen gebeurde er niks dus ik zal wel iets fout doen.

- kolo vaartijd gevisualiseerd en vijandige stad klikbaar gezet in rode vlag.

Wat houden deze functies precies in?

Je moet het topic exact "Kolokiller" noemen :)
Dus met hoofdletter. Als je het topic dan opent dan staat er normaal een tool op de eerste post.

En de kolo vaartijd visualiseren zorgt dat er links van je stedenkiezer een kolotje komt dat van jou stad (geel vlagje) naar de vijand zijn stad (rood vlagje) vaart. Als de kolo en een uur over doet dan zal deze na een kwartier op 1/4 staan, na een half uur op 1/2 en na een uur op het einde staan. Het rode vlagje kan je aanklikken en dan krijg je het stadsmenu van de vijandelijke stad te zien.

ik snap het al met een O in de topic naam..
smiley_emoticons_idea2.gif

Ja op het einde van de topicnaam :) Dus bijvoorbeeld "45 | Stad van Cyllos | 23:59:55 O"
 

DeletedUser27576

Gast
@ruigtand hier heb je je kleurtjes :)

heb het ook aangepast, je zet gewoon in caps de kleur die je nodig hebt. Update komt normaal vanzelf ;) als je niet kan wachten klik opnieuw op installatie x
aa6f7f7d-c60e-442c-952b-ee6e8f553c9f.png
 

DeletedUser13371

Gast
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
hahaha ja leuk!!!

alleen jammer dat de rest het niet ziet dan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27576

Gast
Ik heb een nieuwe update gepushed die een instellingenscherm heeft zodat je functies aan en uit kan zetten ;)
 

DeletedUser27821

Gast
Heb hem geinstalleerd en ziet er zeker handig uit! Kan wel de instellingen niet openen is dat normaal?
smiley_emoticons_lol.gif


Ook nog als je je discord aangeeft als een manier om bugs te melden is het handig als je toelaat dat mensen jou toevoegen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan