• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Script Grepolis Map Enhancer

DeletedUser29138

Gast
Is het ook mogelijk om een soort tool te creëren om vijandelijke steden te 'taggen' Als bijvoorbeeld Bir Stad of VS stad? Dat scheelt een heleboel bijhouden :p
Vraag ik al twee jaar achter en geen enkele scripter vindt mijn idee leuk lol
 

DeletedUser27944

Gast
Zodra ik zoiets in de code zie staan en niet duidelijk vermeld is het toedeloe met het script. Mijn PC loopt al rood gloeiend aan of was t de kaart om me heen in grepo.....

Grepolis Report Converter is gelukkig te doen met ad blocker e.d. :p
 

DeletedUser26399

Gast
Normaal dat je een code ziet en niet op downloaden moet klikken?
Geen idee hoe ik een code moet invoegen zodat het werkt
 

DeletedUser27576

Gast
Nieuwe update: taggen van steden op de kaart.
Tags verschijnen ook naast BB codes.
Tags kunnen gesynchroniseerd worden door het delen van de token en key die je in de instellingen genereert.
 

Aoshin

Slingeraar
heb de link gekregen van men ally lid die wel werkte, raar maar hij doet het nu. jij houd wel van discolichten ofniet
 

DeletedUser29738

Gast
Vraagje, is er een manier om een speler te ‘verwijderen’ uit de mensen die de tags enzo kunnen zien (en dus uit de code verwijderen)? Ben er niet zo familiair mee
 

DeletedUser27576

Gast
Vraagje, is er een manier om een speler te ‘verwijderen’ uit de mensen die de tags enzo kunnen zien (en dus uit de code verwijderen)? Ben er niet zo familiair mee
Je kan de tags exporteren, een nieuwe token maken, de token niet meer delen en de oude tags opnieuw importeren
 
Bovenaan