• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Script Grepolis Share Attack

Psychevora

Slingeraar
Hallo iedereen,

Naar aanleiding van bepaalde discussies op het forum over GrepoView heb ik besloten om een script te maken die het mogelijk maakt om troepenbewegingen te delen met jouw alliantie.

Hieronder stel ik jullie kort het script voor.

Grepolis Share Attack (GSA)

Screenshot_2.jpg
GSA Optie's
  • Genereer een token en deel deze met de leden van jouw alliantie
  • Publiceer jouw commando overzicht naar alle leden van jouw alliantie
  • Maak notities bij een bevel om jouw alliantie te informeren over de troepen, een mogelijke kolo, de god die aanwezig is, ...
Screenshot_3.jpg

GSA Support
Dit script is volledig gratis te gebruiken en goedgekeurd door het Grepolis Team. Gelieve ermee rekening te houden dat dit script niet mijn prioriteit is, ik zal echter wel mijn best doen voor nieuwe ontwikkelingen en bugfixes.

Heb jij een gek idee of heb je hulp nodig? Spring dan binnen op de discord server.
Discord | Website

Special Thanks
Ik wens graag de volgende spelers te bedanken voor de betrokkenheid en de nodige testing die reeds gedaan is: Cyllos, Krammark, Miltenburger/YSoSerious & Uiltje
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Mijn complimenten heb je. Keurig staaltje werk en zal denk ik wel zeer effectief werken als je gaat samen werken met je alliantie voor een gecoordineerde aanval.
Wel logisch als de script net er is en nog fouten erin kunnen zitten die verschoond moeten worden maar goed dit script biedt toekomst voor de spelers die het goed gaan gebruiken.
 
Bovenaan