• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis Speler Council

DeletedUser9170

Gast
@Mellon Collie

Ik had eigenlijk nog wel een vraag, meer puur uit nieuwsgierigheid :
je geeft aan grepolis al een hele tijd te spelen, omdat ik zie dat je forum account zeer recent is , vroeg ik mij nou af hoe lang "een hele tijd" voor je is.
Verder, op welke werelden speel je en is Mellon Collie ook je ingame naam?
 

DeletedUser9170

Gast
Voor zij die het concept nog niet goed begrijpen : https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/de-grepolis-spelers-council.37604/

Verder ben ik er zeker van dat als dit topic het nog niet duidelijk voor je maakt, je altijd welkom bent bij een van de moderatoren.
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser28430

Gast
@Mellon Collie

Ik had eigenlijk nog wel een vraag, meer puur uit nieuwsgierigheid :
je geeft aan grepolis al een hele tijd te spelen, omdat ik zie dat je forum account zeer recent is , vroeg ik mij nou af hoe lang "een hele tijd" voor je is.
Verder, op welke werelden speel je en is Mellon Collie ook je ingame naam?

Ik speel grepolis sinds februari 2010, maar ik zou mezelf pas vanaf 2015 als een competente speler omschrijven. Ik heb dus een hele berg werelden gespeeld, maar nooit onder mellon collie. Die naam gebruik ik uitsluitend op het forum. De 'recente' werelden waar ik serieus gespeeld heb, zijn lamia, olympia, troje en Baris, en nu mijn alliantie Baris gewonnen heeft, wacht ik op een nieuwe snelle belegeringswereld om met mijn vertrouwde clubje te starten.
 

DeletedUser9170

Gast
Bdeankt voor het snelle antwoord.
was zowat alles wat ik wou weten.

Veel succes alvast mocht er weer een nieuwe belegeringswereld uitkomen!
 

DeletedUser26281

Gast
Sterk antwoord. Jij bent vast wel een gevaarlijke jongen
Zucht de zoveelste toxic speler... Alsof er nog niet genoeg waren.

Was oprecht een vraag. Maar na het verder doornemen van dit topic zie ik wel dat je niet in staat bent on een convetsatie te voeren of je normaal uit drukken laat staan je argumenten te verdedigen.
 

DeletedUser20227

Gast
Zucht de zoveelste toxic speler... Alsof er nog niet genoeg waren.

Was oprecht een vraag. Maar na het verder doornemen van dit topic zie ik wel dat je niet in staat bent on een convetsatie te voeren of je normaal uit drukken laat staan je argumenten te verdedigen.

Domme vragen, krijgen domme antwoorden
 

DeletedUser20842

Gast
Belachelijk dat iedereen zich verkiesbaar mag stellen.
Nimosammie, ook wel Eli, heeft zoveel regels gebroken, spelers bedreigd, buiten het spel om spelers lastig gevallen, enzovoort enzovoort....

Ik vind dat voor zo'n council een screening moet komen en dat alleen degelijke leden zich verkiesbaar mogen stellen. (of ook wel, stem niet voor Eli).

Persoonlijke noot aan jou Eli: ga weg dit spel te verpesten, jij kan niet onze community vertegenwoordigen, jij kan alleen je eigen mening vertegenwoordigen verder kan je je nauwelijks aan regels houden. Zo'n vieze valsspeler en psychopaat hoeven we hier niet!
 

DeletedUser27167

Gast
Met de dag word je wijzer en leer je steeds wat meer ;) op dit moment weet ik wel beter dan die tijden van toen matter. Waren leuke tijden maar die zijn nu over. Ik voel wel een lichte prikkel bij je. Alsof ik je wat ergs aangedaan heb ;)

Geloof me, ik zou een goeie zijn voor de council.
 
Bovenaan