• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis Speler Council

DeletedUser20842

Gast
Dit klinkt meer als een persoonlijke ruzie dan iets wat de hele community aangaat of vanaf weet. Nimosammie is naar mijn weten geen valsspeler, dus dat je de community verwijt zich te laten vertegenwoordigen door een valsspeler is niet eerlijk.

Daar loopt hij ook niet mee te koop -,-'
Omdat jij niet weet dat hij een valsspeler is is het dus maar een persoonlijke ruzie :p
 

DeletedUser28429

Gast
Daar loopt hij ook niet mee te koop -,-'
Omdat jij niet weet dat hij een valsspeler is is het dus maar een persoonlijke ruzie :p

Als het niet algemeen bekend is zal het vast niet erg genoeg zijn. Daarbij als hij echt een valsspeler zou zijn, was hij vast wel geband of uitgesloten van deelname.
 

DeletedUser27167

Gast
XqiVOGm.png


Dan hier de juiste percentages (uitgaande van de gegevens die beschikbaar zijn)

misschien zijn de uitslagen gewoon gebaseerd op hoeveel goud je gebruikt
smiley_emoticons_lol.gif
 

AriChibi

Hydra
Demn hebben jullie ondertussen wel al dat aparte forumdeel of wat ze ook maar wilde maken hoe jullie met elkaar konden communiceren? En er is dus ook nog geen inner council benoemd bijvoorbeeld?
smiley_emoticons_wallbash.gif
We hebben al een inner council, HBB-1 is onze representatieve en ik ben de vervanger. Ook hebben we al een apart forumdeel, zowel hier als op het bèta-forum waar alles schijnt te gaan gebeuren. Veel kan ik ook niet zeggen, want dat staat in het contract, maar iig is er nog niet veel meer gebeurd dan ons voorstellen aan de overige 4 landen die meedoen of zo x)
 

Dorremans

Mentor
We hebben al een inner council, HBB-1 is onze representatieve en ik ben de vervanger. Ook hebben we al een apart forumdeel, zowel hier als op het bèta-forum waar alles schijnt te gaan gebeuren. Veel kan ik ook niet zeggen, want dat staat in het contract, maar iig is er nog niet veel meer gebeurd dan ons voorstellen aan de overige 4 landen die meedoen of zo x)

Contract? Dus jullie mogen bepaalde dingen niet zeggen? Ze maken er wel weer wat geheimzinnigs van dus. In ieder geval bedankt voor de update.
 

DeletedUser17789

Gast
De eerste termijn van Grepolis Council zit erop
Na een wat lastige opstart periode, (Zowel voor ons al Inno is alles nieuw)
konden we constructief aan de slag en hebben ook wel invloed gehad,met ideeën en suggesties.
Goede gesprekken en discussies met Inno games en ook met de leden van de Inner Council zelf.

Een en ander kun je nalezen op : https://devblog.grepolis.com/?p=2404
En als het goed is komt er ook nog een slotwoord van de Council zelf.

Ook leuk om te praten met spelers van over de hele wereld, er zijn veel overeenkomsten maar ook issues op andere servers die bij ons amper een probleem zijn.

Lastig was het communiceren naar buiten toe om feedback te vragen vanwege de geheimhouding maar daar zijn voor de volgende termijn door Inno ook verbeteringen aangebracht.

Voor diegene die zich kandidaat willen stellen.

Stel je alleen kandidaat als je er ook echt tijd in wilt steken en iets constructiefs bij wilt dragen.
Voor diegene die naar de Inner council gaan er zijn regelmatig skype gesprekken met microfoon en webcam.
Zowel met Inno Games als met de inner council zelf.
Dus Keyboard warriors hebben het lastig :p
Goed Engels kunnen praten en lezen is echt nodig.
Luisteren ook want al die accenten maken het niet altijd even makkelijk.

Als je het lastig vind om te praten met Microfoon en evt cam maar je wilt wel graag iets bijdragen, laat je dan niet weerhouden voor iedereen is de eerste keer wel een beetje wennen en je word wel geholpen.

Ik hoop dat veel spelers zich kandidaat stellen voor de volgende termijn, en dat er een leuke actieve groep komt die wat kan bijdragen.
kandidaat stellen kan hier : https://nl.forum.grepolis.com/index...e-tweede-termijn-van-de-player-council.38528/
Als je anderen vragen hebt over de council laat het me weten. PM, Skype of hier op forum.

Ik wil iedereen nogmaals bedanken die een half jaar geleden op mij gestemd heeft.
Ik ben nu geen kandidaat omdat Inno games me gevraagd heeft voorlopig deel uit te blijven maken van de Council Advisory board.

groet HBB-1
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Zo gedaan, ik heb in ieder gezegd wat ik zou moeten maar effe serieus er zijn 6 deelnemers en je kunt maximaal op 5 deelnemers stemmen wel wat veel zeg.
 
Bovenaan