• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

grepolis staat het doorgeven van accounts toe...en daarmee dus ook verkoop!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
accounts zouden persoonlijk moeten zijn...tuurlijk is het mogelijk voor mensen om 2 accounts te hebben want dan delen ze internet. ze moeten zich dan wel aan de daarvoor gestelde regels houden.

nu weet ik al een tijdje dat account worden doorgegeven en/of verkocht!!!

en het gekke hiervan is dat grepo support dit gewoon toestaat. en natuurlijk weten zei dan niet of de account is verkocht en dat gaan de desbetreffende spelers ze ook niet vertellen. maar al zoals in mijn eerste zin...een account zou persoonlijk moeten zijn en dus niet overdraagbaar. in dat geval weet je ook zeker dat de persoon waar je tegen vecht alles zelf heeft bereikt!

graag wil ik hier wat meningen over horen, want ik snap hier dus niks van

toevallig op achilles weet ik dat iemand met een account van 200.000, nu een account heeft van 1.200.000...ik denk dus dat hier geld voor is betaald, al zal ik en/of support dat nooit kunnen bewijzen!!!
 

DeletedUser

Gast
Ikzelf zou nooit mijn account verkopen, en zal ook niet voor een ander account geld betalen, Inno geeft de gelegenheid om accounts over te dragen. Als iemand er geld voor vraagt moet je jezelf afvragen of je dat er voor over hebt.

Ikzelf draag binnenkort mijn account over, steden heb ik bijna niet meer maar mijn cultuur level wel. Een oud strijdmakker wil een come-back maken op een gesloten wereld. Wat dus in feite niet meer mogelijk zou zijn. Dan is het toch mooi dat dit toch op deze manier kan?

Tja, soms zitten er volledige n00bs op een mooi account, en ik heb ik 2,5 jaar tijd ook verschillende mooie accounts totaal verprutst zien worden. Maar dat is de afweging die de oude eigenaar zelf maakt. Ik draag mijn account niet zomaar af aan de eerste de beste speler die zich meld, maar zoek een waardig opvolger voor mijn account.

En daar zie ik totaal geen problemen in.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
De accountovername waar jij het over hebt is gewoon netjes, volgens de regels, overgezet geworden via de supportdienst. Dit hebben we je in je supportaanvraag ook al aangegeven.

Ik dank je hartelijk voor je oplettendheid, maar bovenstaande is echt een grote overdrijving waar we hier op het forum niet aan mee gaan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan