• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - 2018

DeletedUser29155

Gast
Eerst en vooral: kudos aan alle reporters. Qua kwaliteit van de artikels is dit de beste Times in hele lange tijd. Zowel inhoudelijk als qua schrijfstijl hebben jullie jezelf overtroffen. Daar wil ik wel een kleine kanttekening bij plaatsen: het is heel mooi dat artifex dit initiatief weer opnieuw heeft opgestart, maar hij steekt er wel wat grauw bij af. In vergelijking met andere reporters is zijn taalbeheersing tsja... matig.
 
Ik vind persoonlijk het Thebes artikel zeer leuk om te lezen! Mooi opgebouwd, met respect voor alle top 5 allianties en inhoudelijk zeer sterk.
 

DeletedUser24049

Gast
Leuk om weer wat te kunnen lezen :)
Maar even serieus, is McAndrew een account van Sjimmy :O
 

DeletedUser12502

Gast
Leuk om de times weer eens te lezen. Leuk stukje van Kos, wel erg eenzijdig.
 

DeletedUser8570

Gast
Leuk dat er nog eens een grepotimes is, alleen wel jammer dat men niet de moeite heeft genomen om over kos beide kanten van het verhaal te vertellen.
 

DeletedUser29616

Gast
Toch een mooi in elkaar geknutseld werkje, oftewel: Prima werk geleverd
smiley_emoticons_bravo2.gif

Jammer dat er niks over Paros in stond, want daar zijn ook wat bijzondere dingen gebeurd
 

DeletedUser25006

Gast
Eerst en vooral: kudos aan alle reporters. Qua kwaliteit van de artikels is dit de beste Times in hele lange tijd. Zowel inhoudelijk als qua schrijfstijl hebben jullie jezelf overtroffen. Daar wil ik wel een kleine kanttekening bij plaatsen: het is heel mooi dat artifex dit initiatief weer opnieuw heeft opgestart, maar hij steekt er wel wat grauw bij af. In vergelijking met andere reporters is zijn taalbeheersing tsja... matig.

Vraag mij eens wat ik daar van vind ;)
 

DeletedUser29138

Gast
Toch een mooi in elkaar geknutseld werkje, oftewel: Prima werk geleverd
smiley_emoticons_bravo2.gif

Jammer dat er niks over Paros in stond, want daar zijn ook wat bijzondere dingen gebeurd

Er is een tijd geleden een post geplaatst op het algemeen forum hier met een warme oproep voor reporters, als er geen stuk is over een bepaalde wereld betekend dat er helaas niemand op die wereld report wou zijn.
 

DeletedUser8570

Gast
Er is een tijd geleden een post geplaatst op het algemeen forum hier met een warme oproep voor reporters, als er geen stuk is over een bepaalde wereld betekend dat er helaas niemand op die wereld report wou zijn.
Die oproep heb ik helaas gemist dan, want het had wel prettig geweest moest over kos beide kanten van het verhaal gedeeld worden.
 

DeletedUser15440

Gast
Met betrekking tot het artikel op Kos, ja ik ben het er mee eens dat het verhaal niet van beiden kanten geschreven is. Ik kan helaas ook niet invullen wat er gebeurt is, naast een aantal pogingen om contact te zoeken ben ik doorverwezen naar Wilfredio, die helaas niet al te gortig was met reageren. Daarna heb ik nog een keer navraag gedaan over de vroege geschiedenis van Rebellion waar ik wel een korte reactie over heb ontvangen.
 
Bovenaan