• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Artikelen inleveren

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Hey!
Leuk dat je interesse hebt om een artikel te schrijven en in te leveren.
Dat kunnen we goed gebruiken.

Wat moet ik dan schrijven?
Zowel artikelen over een specifieke wereld als over grepolis in het algemeen zijn welkom.

Hoe moet ik mijn stukje inleveren?
Als je iets leuks geschreven hebt, kun je dat in dit forumdeel* inleveren.
Dan zal iemand je stukje bekijken, controleren en als het goed genoeg is publiceren in het juiste topic.

Als het niet goed genoeg is zullen we je waarschijnlijk vragen of je nog wat dingetjes kan aanpassen, zodat het alsnog gepubliceerd kan worden.

Wanneer kan ik stukjes inleveren?
Altijd! Als er iets spannends gebeurd is op jouw wereld kun je daar direct een stukje over schijven en inleveren. Vervolgens zal dit stukje zo snel mogelijk bekeken en gepubliceerd worden, zodat het echt een verslag is van de recente gebeurtenissen.

Er heeft net al iemand anders een stukje ingeleverd voor mijn wereld, en nu?
Geen probleem, alles is welkom. Als er veel gebeurt op een wereld mogen daar best veel artikelen over zijn. Als de wereld later rustiger wordt zijn er misschien een hele tijd geen artikelen.

Moet ik iedere maand artikelen schrijven als ik er eenmaal eentje heb ingeleverd?
Nee hoor, je hoeft alleen maar te schrijven wanneer jij wat te vertellen hebt, en je hebt verder geen verplichtingen!

Krijg ik iets voor het schrijven van een artikel?
Een heleboel waardering en leuke reacties van spelers die je artikelen gelezen hebben!

Mijn vraag staat hier niet bij?
Stuur een pm naar Jaspenia of stel je vraag in het discussietopic!

Wie zitten er in de redactie?
Op dit moment bestaat de redactie uit:
-Jaspenia
-...​
Lijkt het jou leuk om mee te helpen om als redactielid artikelen te controleren en publiceren? Graag! Schrijf een korte sollicitatie in dit forumdeel* en vermeldt daarin indien mogelijk ook je skypenaam of discord id.

*Dit forumdeel is privé, alleen jij en de redactieleden kunnen je stukjes/sollicitaties inzien
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan