• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser20227

Gast
@Jaspenia en @Dorremans vreemd. Zijn jullie niet 2 reporters of ex reporters? Verwacht van iedereen kritiek over hoe ik spreek over dat artikel, maar op reporters en ex reporters na. Jullie kozen om reporter voor de times te zijn. Jullie solliciteerde daarvoor. Jullie verantwoording. Heb je mij zien solliciteren? Gok van niet, aangezien ik de tijd liever in het spel steek. Dat jullie je laten tegen houden door kritiek laat zien dat jullie nooit de juiste materiaal zijn geweest voor de times. Vincent van Gogh was ook geen rijk man. Sterker nog niemand kocht zijn schilderij totdat hij de pijp uit ging. Elk artiest krijgt kritiek, alleen de juiste personen gaan door en geven het niet op. Jullie daar in tegen gaven op en verdienen niet eens om kritiek te hebben om mensen die kritiek hebben.

Natuurlijk is het fel, maar ik ben hier niet om bomen te knuffelen. Ik ben hier om kritiek te geven. En ik weet wie dit geschreven heeft, maar dit is geen artikel, dit is een biografie over zichzelf. Er is namelijk zoveel nieuws in wereld Helorus, die wereld is verre van saai. Dus mocht er werkelijk moeite ingezeten hebben, had ik niks te klagen gehad, want volgens mij heb ik nog nooit lopen klagen over een artikel in de times. Dus kruip nu maar naar jullie rozengeur en maneschijn leven waar jullie werkelijk in leven of neem de verantwoording af waarvoor je solliciteerde.
 

DeletedUser20227

Gast
Het gaat in de eerste zin al mis, ik ben geen reporter geweest.

Wow dit is een goed argument. Je hebt me beet. Ik geef op. REAGEER DAN OOK TERUG! Met je praatjes..
smiley_emoticons_oh-no2.gif
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser23442

Gast
@Jaspenia en @Dorremans vreemd. Zijn jullie niet 2 reporters of ex rewporters? Verwacht van iedereen kritiek over hoe ik spreek over dat artikel, maar op reporters en ex reporters na. Jullie kozen om reporter voor de times te zijn. Jullie solliciteerde daarvoor. Jullie verantwoording. Heb je mij zien solliciteren? Gok van niet, aangezien ik de tijd liever in het spel steek. Dat jullie je laten tegen houden door kritiek laat zien dat jullie nooit de juiste materiaal zijn geweest voor de times. Vincent van Gogh was ook geen rijk man. Sterker nog niemand kocht zijn schilderij totdat hij de pijp uit ging. Elk artiest krijgt kritiek, alleen de juiste personen gaan door en geven het niet op. Jullie daar in tegen gaven op en verdienen niet eens om kritiek te hebben om mensen die kritiek hebben.

Natuurlijk is het fel, maar ik ben hier niet om bomen te knuffelen. Ik ben hier om kritiek te geven. En ik weet wie dit geschreven heeft, maar dit is geen artikel, dit is een biografie over zichzelf. Er is namelijk zoveel nieuws in wereld Helorus, die wereld is verre van saai. Dus mocht er werkelijk moeite ingezeten hebben, had ik niks te klagen gehad, want volgens mij heb ik nog nooit lopen klagen over een artikel in de times. Dus kruip nu maar naar jullie rozengeur en maneschijn leven waar jullie werkelijk in leven of neem de verantwoording af waarvoor je solliciteerde.
Ik geloof niet dat ik en/of Dorremans oms ooit hebben laten tegenhouden door kritiek.

Ikzelf ben ooit reporter geweest voor Troje, en heb daar zat kritiek gehad op mn artikelen. Ik vond het zelfs leuk om erover in discussie te gaan met die persoon, omdat het vaak op niet zo veel gebaseerd was, maar ik heb me er echt nooit door laten tegen houden.

De enige reden dat ik daar ooit mee heb moeten stoppen was dat de leiding van toen niet zo goed tegen (opbouwende) kritiek kon.

Vanaf het moment dat die leiding weg was ben ik al snel weer aan de slag gegaan en inmiddels heb ik in mijn eentje dit hele nieuwe concept opgezet en veel tijd gestoken in de layout.

Van Dorremans komt binnenkort zijn eerste artikel, ondanks dat hij weet dat er kritiek zal komen van mensen zoals jij.

Dus dat hele persoonlijke aanval gebeuren is leuk geprobeerd, maar niet echt geslaagd, sorry


Dan over je inhoudelijke stuk, je mag zeer zeker kritiek hebben op een artikel.
Het kan best dat een artikel niet geweldig is en beter zou kunnen.

Maar kom dan met kritiek waar iemand iets aan heeft.
Geef tips, zeg wat beter kan en doe dat op een normale manier.

Dan kan een reporter daarvan leren en het verbeteren voor een volgende keer.

Niemand heeft er wat aan als je reporters die hard hun best hebben gedaan afkraakt en wegjaagt.
 

DeletedUser20227

Gast
Waarom zou ik verder reageren op je post die je helemaal gebaseerd hebt op het idee dat ik een reporter ben / geweest ben?

Ik geloof niet dat ik en/of Dorremans oms ooit hebben laten tegenhouden door kritiek.

Ikzelf ben ooit reporter geweest voor Troje, en heb daar zat kritiek gehad op mn artikelen. Ik vond het zelfs leuk om erover in discussie te gaan met die persoon, omdat het vaak op niet zo veel gebaseerd was, maar ik heb me er echt nooit door laten tegen houden.

De enige reden dat ik daar ooit mee heb moeten stoppen was dat de leiding van toen niet zo goed tegen (opbouwende) kritiek kon.

Vanaf het moment dat die leiding weg was ben ik al snel weer aan de slag gegaan en inmiddels heb ik in mijn eentje dit hele nieuwe concept opgezet en veel tijd gestoken in de layout.

Van Dorremans komt binnenkort zijn eerste artikel, ondanks dat hij weet dat er kritiek zal komen van mensen zoals jij.

Dus dat hele persoonlijke aanval gebeuren is leuk geprobeerd, maar niet echt geslaagd, sorry


Dan over je inhoudelijke stuk, je mag zeer zeker kritiek hebben op een artikel.
Het kan best dat een artikel niet geweldig is en beter zou kunnen.

Maar kom dan met kritiek waar iemand iets aan heeft.
Geef tips, zeg wat beter kan en doe dat op een normale manier.

Dan kan een reporter daarvan leren en het verbeteren voor een volgende keer.

Niemand heeft er wat aan als je reporters die hard hun best hebben gedaan afkraakt en wegjaagt.
'

e31.jpg



En @Jaspenia dan mijn excuses, dan heb ik daar respect voor en snap ik dat daar vrij weinig aan gedaan had kunnen worden vanuit jou. Maar ik geef niet gauw kritiek op artikels. Nooit gedaan, altijd leuk gevonden als er wat te lezen viel. Maar dit is troep. En kan het niet vriendelijker verwoorden dan dat.
 

DeletedUser23442

Gast
'

e31.jpg



En @Jaspenia dan mijn excuses, dan heb ik daar respect voor en snap ik dat daar vrij weinig aan gedaan had kunnen worden vanuit jou. Maar ik geef niet gauw kritiek op artikels. Nooit gedaan, altijd leuk gevonden als er wat te lezen viel. Maar dit is troep. En kan het niet vriendelijker verwoorden dan dat.
In dat geval wil ik je vragen om het niet te verwoorden en lekker voor jezelf te houden
 

DeletedUser20227

Gast
Nee lees gewoon niks van het nieuwe concept, want troep word gestimuleerd. Dus hoor je ook niks meer ervan. Toedeloe
 

DeletedUser23442

Gast
Inzet wordt gestimuleerd.

Troep wordt gewaardeerd als er wel moeite in is gestoken.

Met behulp van de juiste vormen van kritiek wordt troep dan iedere keer een beetje beter tot het top wordt.

En gezien het aantal reporters niet echt extreem hoog is neem ik graag de tijd en moeite om reporters een kans te geven en steeds beter te worden ipv dat ik de kleine hoeveelheid die er is ook nog eens afwijs
 

DeletedUser28430

Gast
@Jaspenia en @Dorremans vreemd. Zijn jullie niet 2 reporters of ex reporters? Verwacht van iedereen kritiek over hoe ik spreek over dat artikel, maar op reporters en ex reporters na. Jullie kozen om reporter voor de times te zijn. Jullie solliciteerde daarvoor. Jullie verantwoording. Heb je mij zien solliciteren? Gok van niet, aangezien ik de tijd liever in het spel steek. Dat jullie je laten tegen houden door kritiek laat zien dat jullie nooit de juiste materiaal zijn geweest voor de times. Vincent van Gogh was ook geen rijk man. Sterker nog niemand kocht zijn schilderij totdat hij de pijp uit ging. Elk artiest krijgt kritiek, alleen de juiste personen gaan door en geven het niet op. Jullie daar in tegen gaven op en verdienen niet eens om kritiek te hebben om mensen die kritiek hebben.

Natuurlijk is het fel, maar ik ben hier niet om bomen te knuffelen. Ik ben hier om kritiek te geven. En ik weet wie dit geschreven heeft, maar dit is geen artikel, dit is een biografie over zichzelf. Er is namelijk zoveel nieuws in wereld Helorus, die wereld is verre van saai. Dus mocht er werkelijk moeite ingezeten hebben, had ik niks te klagen gehad, want volgens mij heb ik nog nooit lopen klagen over een artikel in de times. Dus kruip nu maar naar jullie rozengeur en maneschijn leven waar jullie werkelijk in leven of neem de verantwoording af waarvoor je solliciteerde.

Heeft Jimmy weer een dubbeltje of wat?
Ik hoop dat je snapt waarom je analogie met Van Gogh als een tang op een varken slaat?
Als je het concept van deze nieuwe opzet had gelezen, had je kunnen weten dat iedereen een artikel kan indienen over zijn ervaringen op de wereld, over wat in zijn omgeving gebeurd is. Van die saaie ranglijstartikelen die een oppervlakkige overview geven van de hele wereld, zoals je ze in de oude times vaak zag, zijn daarbij godzijdank afwezig. Daarom raad ik je aan om het artikel te bekritiseren aan de hand van wat erin staat, niet aan de hand van wat er niet in staat, aangezien dit artikel helemaal niet bedoeld was om een verslag te maken van alles wat er op een wereld gebeurd is. Verder raad ik je aan om toch wat vaker een boom te knuffelen, bij voorkeur horizontaal eronder liggend.
 

DeletedUser20227

Gast
Heeft Jimmy weer een dubbeltje of wat?
Ik hoop dat je snapt waarom je analogie met Van Gogh als een tang op een varken slaat?
Als je het concept van deze nieuwe opzet had gelezen, had je kunnen weten dat iedereen een artikel kan indienen over zijn ervaringen op de wereld, over wat in zijn omgeving gebeurd is. Van die saaie ranglijstartikelen die een oppervlakkige overview geven van de hele wereld, zoals je ze in de oude times vaak zag, zijn daarbij godzijdank afwezig. Daarom raad ik je aan om het artikel te bekritiseren aan de hand van wat erin staat, niet aan de hand van wat er niet in staat, aangezien dit artikel helemaal niet bedoeld was om een verslag te maken van alles wat er op een wereld gebeurd is. Verder raad ik je aan om toch wat vaker een boom te knuffelen, bij voorkeur horizontaal eronder liggend.

Luister voordat je met dat *bliep blieperdebliep bliep bliep* dat denkt dat op een boot te zitten een excuus is om te verliezen, volgens mij benoem ik stuk als biografie. Dus bekritiseer ik het stukje ook. Lees iets beter volgende keer dank u vriendelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28430

Gast
Luister voordat je met dat stuk stront dat denkt dat op een boot te zitten een excuus is om te verliezen, volgens mij benoem ik stuk als biografie. Dus bekritiseer ik het stukje ook. Lees iets beter volgende keer dank u vriendelijk.
Ik zeg nergens dat je dat helemaal niet doet, Jim, maar ik weet ook niet zeker wat er mis is met een 'biografie' in deze context. Ik ben blij dat je de rest van mijn kritiek blijkbaar wel ter harte genomen hebt! Succes met varen op de woeste baren xxx

P.S. volgens mij is je eerste zin niet helemaal af.
 

DeletedUser9170

Gast
Ik denk dat men niet goed begrijpt wat een biografie inhoud.
tenzij je het artikel als een levensbeschrijving van een persoon beziet... Ja, dat word em niet.
 

DeletedUser20227

Gast
Ooooh vandaar dat de times nu het zo goed doet. Oh wacht opgeheven he. @Mellon Collie

Feit alleen laat zien dat de Times verder gezakt zijn als Jimmy zelfrespect heeft. Grappig dat je een dubbel account benoemd terwijl je discussieert als Jimmy. Kruip er verder tussen uit en doe alsof je van niks weet.
 

DeletedUser20227

Gast
Probeer eens correcte grammatica ipv zelfrespect te hebben. Blep : DDDD

Nee weet je nu ga ik een artikel schrijven ook. Met mijn gebroken Nederlands. Dat word leuk. Kunnen jullie niet gewoon de tijd die je hier investeert in het spel investeren. Misschien maakt dat de werelden wat leuker..
 

DeletedUser9170

Gast
Lol, dubbel account. Iemand heeft hier of te veel gezopen en ziet ze vliegen, of is gewoon compleet de kaart kwijt.

Beide is uiteraard ook een mogelijkheid.

@Team Achterlijk, in ieder geval doe je je naam wel eer aan.
 

DeletedUser20227

Gast
Verandering begint bij jezelf

Goed zo, ga het spel spelen dan?

Lol, dubbel account. Iemand heeft hier of te veel gezopen en ziet ze vliegen, of is gewoon compleet de kaart kwijt.

Beide is uiteraard ook een mogelijkheid.

@Team Achterlijk, in ieder geval doe je je naam wel eer aan.

Ik weet het. Leg op Helorus bijna naast je, kennen we genieten of je zoveel tijd ken investeren hier als dat je daar doet.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
Bovenaan