DeletedUser20227
Gast
@Jaspenia en @Dorremans vreemd. Zijn jullie niet 2 reporters of ex reporters? Verwacht van iedereen kritiek over hoe ik spreek over dat artikel, maar op reporters en ex reporters na. Jullie kozen om reporter voor de times te zijn. Jullie solliciteerde daarvoor. Jullie verantwoording. Heb je mij zien solliciteren? Gok van niet, aangezien ik de tijd liever in het spel steek. Dat jullie je laten tegen houden door kritiek laat zien dat jullie nooit de juiste materiaal zijn geweest voor de times. Vincent van Gogh was ook geen rijk man. Sterker nog niemand kocht zijn schilderij totdat hij de pijp uit ging. Elk artiest krijgt kritiek, alleen de juiste personen gaan door en geven het niet op. Jullie daar in tegen gaven op en verdienen niet eens om kritiek te hebben om mensen die kritiek hebben.
Natuurlijk is het fel, maar ik ben hier niet om bomen te knuffelen. Ik ben hier om kritiek te geven. En ik weet wie dit geschreven heeft, maar dit is geen artikel, dit is een biografie over zichzelf. Er is namelijk zoveel nieuws in wereld Helorus, die wereld is verre van saai. Dus mocht er werkelijk moeite ingezeten hebben, had ik niks te klagen gehad, want volgens mij heb ik nog nooit lopen klagen over een artikel in de times. Dus kruip nu maar naar jullie rozengeur en maneschijn leven waar jullie werkelijk in leven of neem de verantwoording af waarvoor je solliciteerde.
Natuurlijk is het fel, maar ik ben hier niet om bomen te knuffelen. Ik ben hier om kritiek te geven. En ik weet wie dit geschreven heeft, maar dit is geen artikel, dit is een biografie over zichzelf. Er is namelijk zoveel nieuws in wereld Helorus, die wereld is verre van saai. Dus mocht er werkelijk moeite ingezeten hebben, had ik niks te klagen gehad, want volgens mij heb ik nog nooit lopen klagen over een artikel in de times. Dus kruip nu maar naar jullie rozengeur en maneschijn leven waar jullie werkelijk in leven of neem de verantwoording af waarvoor je solliciteerde.