• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

Dorremans

Mentor
Kunnen jullie niet gewoon de tijd die je hier investeert in het spel investeren. Misschien maakt dat de werelden wat leuker..
Goed zo, ga het spel spelen dan?

Zegt degene die hier al de hele dag een nutteloos gepsrek aan het voeren is, een discussie kan je het niet noemen. Ow en degene met 2,7k forum berichten
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser20227

Gast
Maar goed, ik maak binnenkort een artikel. Mogen jullie mij de grond intrappen wat er is geschreven, maar dan heb ik mijn deel gedaan voor de community. Kan ik even genieten. Zie ik jullie vanavond allemaal in so you think you can replace Jimmy op RTL?
 

DeletedUser20227

Gast
Zegt degene die hier al de hele dag een nutteloos gepsrek aan het voeren is, een discussie kan je het niet noemen. Ow en degene met 2,7k forum berichten
smiley_emoticons_hust.gif

'

e31.jpg



En @Jaspenia dan mijn excuses, dan heb ik daar respect voor en snap ik dat daar vrij weinig aan gedaan had kunnen worden vanuit jou. Maar ik geef niet gauw kritiek op artikels. Nooit gedaan, altijd leuk gevonden als er wat te lezen viel. Maar dit is troep. En kan het niet vriendelijker verwoorden dan dat.

Vergeet deze niet te beantwoorde @Dorremans . Praatjes vullen geen gaatjes
 

DeletedUser20227

Gast
*bliep bliep blieperdebliep*. Ja prima. Je hoeft geen reporter te zijn om te schrijven. Je hoeft geen arts te zijn om te opereren. Wat jij wilt *bliep bliep blieperdebliep*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dorremans

Mentor
Inderdaad ik ben geen reporter in ieder geval zou ik mezelf niet graag als reporter willen bestempelen omdat ik één artikel schrijft voor het Grepolis Times. Maar fine wat jij wil natuurlijk. Maar dan snap ik nog steeds niet je punt wat je wil bereiken of ik nu een reporter ben of niet maakt niks uit. Mijn standpunt staat vast en dat is dat je met jouw 'uitlatingen' niets bereikt en je die dus beter voor je kan houden. Als je nou kritiek gaf waarom de schrijver van het Helorus artikel wat mee kon, dan had ik niks gezegd. Maar ach wat is het nut van deze 'discussie' eigenlijk nog?
 

DeletedUser23442

Gast
De discussie was in het begin nog wel grappig, maar begint een beetje uit de hand te lopen.

Dus als iedereen, in het speciaal team achterlijk, dit inmiddels nutteloze gesprek zou willen stoppen en zeker zou kunnen stoppen met beledigingen etc hoef ik niet meer te doen alsof ik forummodje ben.
 

DeletedUser26511

Gast
wat een *bliep bliep blieperdebliep* stuk.
Staat totaal niets in over de top van de wereld.
Lemmesmash wordt opgehemeld terwijl het een bij elkaar geraapt zootje is..

Stukje over wereldwonderen? Please, tegenwoordig beginnen die gewoon 6 maanden na de start. Heb je geen hogere wiskunde meer voor nodig op snelle werelden. Dus zal zo rond 22 november starten.
Allianties die naar elkaar toe groeien om voor te bereiden op de WW's? Lijkt me juist dat je daarvoor je achterveld moet vergroten? Maargoed, ook ik kan het mis hebben
Weet niet wie dit stuk geschreven heeft, maar zal waarschijnlijk nog niet veel werelden gespeeld hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9170

Gast
Want men moet natuurlijk altijd over de top van de wereld schrijven. De rest van de wereld doet er niet toe.
 

DeletedUser9170

Gast
Ik antwoord niet op pm's van spammers. Er is een reden dat men zegt op te houden, dus nee deze discussie neem ik niet mee naar daar.
 

DeletedUser20227

Gast
Want men moet natuurlijk altijd over de top van de wereld schrijven. De rest van de wereld doet er niet toe.

Ik antwoord niet op pm's van spammers. Er is een reden dat men zegt op te houden, dus nee deze discussie neem ik niet mee naar daar.

Je blijft doorgaan. Ik vraag gewoon of het niet handiger was als je over 2 prachtige oorlogen schrijft. Misschien iets te plat, maar toch.
Als je zo nodig aandacht wilt, want het word gewoon vervelend prima. Maar ga gewoon verstandig zijn en reageer op mijn PM.
 

DeletedUser26511

Gast
Want men moet natuurlijk altijd over de top van de wereld schrijven. De rest van de wereld doet er niet toe.

Ja eigenlijk wel ja, heb nog nooit een kleine alliantie echt iets zien uitrichten op een wereld.
't Is altijd een strijd tussen de grotere alliantie, heel leuk dat de kleine er ook zijn hoor, ook zij mogen spelen, maar dat is niet echt iets wat de rest van de wereld interesseert.
 
Bovenaan