DeletedUser27170
Gast
Wie biedt zich aan om eens een stukje over Kos te schrijven? Ben daar toch wel zeer benieuwd naar.
Jij? Had trouwens gehoord dat Poteidan dat zou doen, maar die speelt ondertussen niet meer hier volgens mij.
een Kos - Lindos editie ?
alleen kos. Ik ga geen moeite in Lindos steken. Die wereld is pas net begonnen en ik ik gok de 99 van de 100 allianties niet meer bestaan straks.
Na 4 maanden niet op het grepolis forum te kijken zie ik dit topic. Leuk concept houd er nog leven in, maar ik zie nog niet echt dat er veel is ingeleverd. Kijk ik gewoon zo scheel, of is er ook nog niet zo veel ingeleverd?
Zoals Dorremans al zei, dit concept is juist een reactie op het gebrek aan artikelen.Na 4 maanden niet op het grepolis forum te kijken zie ik dit topic. Leuk concept houd er nog leven in, maar ik zie nog niet echt dat er veel is ingeleverd. Kijk ik gewoon zo scheel, of is er ook nog niet zo veel ingeleverd?
Het geen dat meerdere spelers tegenhouden om te schrijven is het feit dat er meer afbrekende kritiek dan opbouwende kritiek gegeven word wanneer iemand een artikel schrijft.
Jammer dat dit van de Times geworden is. Ikzelf vond het altijd wel leuk om te lezen en zat er ook altijd op het einde van de maand weer met smart op te wachten. Hopelijk wordt het over een tijdje weer net als een paar maanden terug