• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

Super!
Leuk dat je de draad weer (éénmalig) wilt opnemen!
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser25006

Gast
-Een paar stukjes over wat leuke werelden. AUB geen werelden die dan net openen, en dat zal in december wel weer zo ver zijn. Ik hoef niet iets te lezen over de nummer 1 ally die 2 dagen later kapot is ofzo. Je kunt je reporters dan beter voor andere werelden inzetten...
Ik probeer, zoals ik dat altijd geprobeerd heb om voor iedere wereld een reporter te hebben. Indien een wereld TE jong is dan zal ik besluiten die wereld weg te laten of om daar een statistiekbeeld van te schetsen (met gewoon alleen cijfertjes). In mijn edities ben ik altijd van mening geweest dat iedere wereld telt en aandacht verdient.
-Iets over de nieuwe spelvorm dominatie, een opinie stukje ofzo... of interview een aantal mensen, bijv.: iemand van de council, een moderator en iemand van de nummer 1 ally's op Rizina en Thebes. Hoe het werkt, of het bevalt, wat kan anders/beter, etc.
@Bullspirit Dancer Heeft zich ook aangemeld als reporter en gaat een stuk schrijven over dominatie en over de council.
-Ook lijkt mij een stukje over de grepolis NL council interessant. Hetzij iets over hun manier van werken/overleggen en een overzichtje van alle voorstellen die de counci inmiddels heeft gedaan (en wat er is doorgekomen en wat niet).
Ik laat dit aan Bullspirit om te zien of hier iets over geschreven kan/gaat worden of dat er iemand van de council is die dit op zich wil nemen.
-En wat ik nou echt graag eens wil lezen is iets over het supportteam, hoe is hun communicatie met Inno en dergelijke, wat vinden zij dat er op dit moment beter kan aan grepo en voornamelijk aan hunzelf. Ik zie niet in waarom ze dit niet zouden kunnen doen, op deze manier laten ze ook eens een keer een andere kant van zichzelf zien.
Het staat iedere moderator vrij om wel of niet deel te nemen aan een interview en om wel of niet antwoord te geven op vragen. We kunnen niemand verplichten en persoonlijk vind ik niet dat moderators in het openbaar op zichzelf hoeven te gaan reflecteren. Uiteraard sta ik, met de juiste interviewer, open voor een interview en wil ik ook zeker mijn collega's vragen of zij daar interesse in hebben of aan mee willen werken.

Volgens mij was het zo dat in de tijd dat Artifex nog eindredacteur was, de Times best goed te lezen viel... Ik hoop dat dit projectje wat moois wordt. Normaal had ik me best willen inzetten voor zoiets als dit, maar ik heb het te druk om dit soort dingen te doen.

Dit wilde ik pas beantwoorden als ik wat meer concreter kon antwoorden.

Inmiddels is de stand als volgt:

Achilles: Geen reporter
Hyperborea: Geen reporter
Idalium: Geen reporter
Kos: @Luksss
Lindos: @Luksss
Myonia: Geen reporter
Nicaea: Geen reporter
Oropus: Geen reporter
Paros: Geen reporter
Rizinia: @trollnations & @The Exalted One
Sestos: @Sterke vent
Thebes: @Dorremans

Interviews: @Arsenal
Dominatie: @Bullspirit Dancer
Council: @Bullspirit Dancer

Kortom! Er zijn nog wel wat mensen nodig! Dus als je wil helpen, join dan ons discord kanaal.

https://discord.gg/6Jtbcq3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27170

Gast
Leuk dat Sterke Vent wat over Sestos gaat schrijven. Enige wereld waar ik op dit moment actief ben, dus ben benieuwd wat zijn perceptie op die wereld is. Verder hoop ik dat er nog meer reporters komen voor die andere werelden, want ik zou graag ook lezen over die interessante gevechten waar ik geen weet van heb.
 

Tirpitz

Harpij
Leuk dat Sterke Vent wat over Sestos gaat schrijven. Enige wereld waar ik op dit moment actief ben, dus ben benieuwd wat zijn perceptie op die wereld is. Verder hoop ik dat er nog meer reporters komen voor die andere werelden, want ik zou graag ook lezen over die interessante gevechten waar ik geen weet van heb.

op achilles heb ik bijna 250 steden ik vind het een leuke wereld om over te schrijven.

grtz'
bonk
 

DeletedUser23782

Gast
Hallo allemaal,

Wellicht kennen jullie mij nog wel, ik ben Artifex en ben oud-eindredacteur van de Grepolis Times. Ik vind het zelf ook jammer dat er geen Grepolis Times meer is en zojuist sprong mij dus het idee te binnen om een Grepolis Times uit te brengen voor December 2018. We kunnen dit zijn als een terugblik op het jaar en een vooruitblik naar de 2019.

Ik wil me als oud-eindredacteur (en als eind-redacteur van de Grepolis Times 2018 editie) graag inzetten voor de productie hiervan. Ik kan dit echter niet alleen. Hiervoor wil ik dan ook een oproep doen aan alle mensen die de Grepolis Times een warm hard toe dragen. Meld je aan als eenmalige reporter om zo samen te werken aan een eindejaarseditie van de Grepolis Times!

Ik hoop dat men deze oproep leest en dat men wil helpen!

Vragen? Stel ze hier gerust of voeg me toe op skype limburg1993

Met vriendelijke groet,

Artifex!
oud-/nieuw eindredacteur van de hopelijk toekomstige Grepolis Times 2018.


Niks anders dan hulde voor dit initiatief!
Zelf ben ik helaas niet meer actief op grepolis, anders zou ik graag helpen.
Aan de community, als jullie in 2019 een goed opgezette times willen dan zijn @Artifex en @Luksss jullie mannen.
Veel succes jongens, ik hoop dat het jullie gaat lukken!
 
Bij deze wil ik even laten weten dat ik een Byllis artikel aan het voorbereiden is.

Ik weet niet wat Artifex zijn plannen zijn, ik dacht dat we om de 6 maand een nieuwe Times zouden uitbrengen, dat zou willen zeggen dat we tussen nu en 3 maand een nieuwe times krijgen. Indien dit me bevestigd kan worden, zullen jullie het Byllis artikel daarin kunnen vinden. Indien Artifex door omstandigheden hier geen zin in heeft, komt het Byllis artikel afzonderlijk op het forum terecht.

Mensen van andere allianties op Byllis die een zegje willen doen ==> Lukas 030303
 

DeletedUser28897

Gast
Kan iemand een artikel maken over de dood van koning radboud/ ome willem/ tante sidonia/ ....

hij is deze week overleden
 

DeletedUser15320

Gast
Kan iemand een artikel maken over de dood van koning radboud/ ome willem/ tante sidonia/ ....

hij is deze week overleden

Doe maar niet, speler heeft vaak onenigheden gehad straks word het een haat topic en dat gun ik hem niet.
 

DeletedUser29051

Gast
Weet niet of het zin heeft om 3 maanden van tevoren al te beginnen aan een artikel
 

DeletedUser29138

Gast
Er komt inderdaad pas over (ongeveer) 3 maand een volgende editie uit. Indien er op dat moment iemand is die zich geroepen voelt er een artikel over te schrijven dan kan die persoon dat via de eindredacteur regelen. Dat is echter nog niet aan de orde voorlopig.
 

DeletedUser25006

Gast
Beste lezers,

Als eindredacteur begrijp ik volkomen dat men een artikel wil over een speler die is overleden als een soort herdenking.

De Grepolis Times heeft altijd als doel gehad om een onpartijdige krant te zijn. Dat wil zeggen dat wanneer het op werelden om oorlogen gaat het hele verhaal beschreven dient te worden en dat dus niet een eigen alliantie wordt opgehemeld en de rest neergehaald (dit is ook iets wat ik de reporters altijd meegeef en op het hart druk).

Maar deze onpartijdigheid loopt ook door in het verhaal spelers. Er worden geen spelers specifiek uitgelicht om welke reden dan ook. In dat geval zouden er namelijk nog een heel aantal artikelen gewijd moeten worden aan iconen en bekende spelers die dan ook een artikel zouden verdienen.

Daarnaast lijkt het me ook niet nodig om bovengenoemde speler over een X aantal maanden in een nieuwe Times weer opnieuw te benoemen. Uiteraard leven wij mee met de directe medespelers en zijn familie maar vind ik ook dat deze rust en respect verdienen en niet telkens aan het verlies herinnert hoeven te worden.

Met vriendelijke groet,

Artifex
Eindredacteur Grepolis Times
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan