• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser25006

Gast
Hallo allemaal,

Wellicht kennen jullie mij nog wel, ik ben Artifex en ben oud-eindredacteur van de Grepolis Times. Ik vind het zelf ook jammer dat er geen Grepolis Times meer is en zojuist sprong mij dus het idee te binnen om een Grepolis Times uit te brengen voor December 2018. We kunnen dit zijn als een terugblik op het jaar en een vooruitblik naar de 2019.

Ik wil me als oud-eindredacteur (en als eind-redacteur van de Grepolis Times 2018 editie) graag inzetten voor de productie hiervan. Ik kan dit echter niet alleen. Hiervoor wil ik dan ook een oproep doen aan alle mensen die de Grepolis Times een warm hard toe dragen. Meld je aan als eenmalige reporter om zo samen te werken aan een eindejaarseditie van de Grepolis Times!

Ik hoop dat men deze oproep leest en dat men wil helpen!

Vragen? Stel ze hier gerust of voeg me toe op skype limburg1993

Met vriendelijke groet,

Artifex!
oud-/nieuw eindredacteur van de hopelijk toekomstige Grepolis Times 2018.
 

DeletedUser28080

Gast
Voor 2018?
Want skype is zoooooooo 2017..

Ik voel er wel wat voor overigens
Op voorwaarde dat dit in samenwerking met de oppernoob @AutisticEasyMode gaat

Dus uh stuur maar een instructie in bericht op forum hiero of zo, of discord Engines#2923
 

DeletedUser28080

Gast
Ja hoor, we kunnen best een pagina toewijden aan interviews met slechte spelers xx
 

DeletedUser27170

Gast
Ik weet niet wat ik hiervan vind, wordt er dan over iedere wereld een stukje geschreven bedoel je?

Ik ben benieuwd wie je vind aan reporters... Een stukje van @Niels DC, @-xxx- , @Sterke vent, @Bullspirit Dancer of @Dorremans zou ik graag lezen. En wat mij ook echt super leuk lijkt, is een stukje van @ruigtand. Ook wil ik heel erg aandringen op het volgende: doe ALSJEBLIEFT niet weer allerlei spelletjes of de moppentrommel/de keuken van weet ik veel wat, dan haak ik meteen af.

Wat ik wil lezen:

-Een paar stukjes over wat leuke werelden. AUB geen werelden die dan net openen, en dat zal in december wel weer zo ver zijn. Ik hoef niet iets te lezen over de nummer 1 ally die 2 dagen later kapot is ofzo. Je kunt je reporters dan beter voor andere werelden inzetten...
-Iets over de nieuwe spelvorm dominatie, een opinie stukje ofzo... of interview een aantal mensen, bijv.: iemand van de council, een moderator en iemand van de nummer 1 ally's op Rizina en Thebes. Hoe het werkt, of het bevalt, wat kan anders/beter, etc.
-Ook lijkt mij een stukje over de grepolis NL council interessant. Hetzij iets over hun manier van werken/overleggen en een overzichtje van alle voorstellen die de counci inmiddels heeft gedaan (en wat er is doorgekomen en wat niet).
-En wat ik nou echt graag eens wil lezen is iets over het supportteam, hoe is hun communicatie met Inno en dergelijke, wat vinden zij dat er op dit moment beter kan aan grepo en voornamelijk aan hunzelf. Ik zie niet in waarom ze dit niet zouden kunnen doen, op deze manier laten ze ook eens een keer een andere kant van zichzelf zien.

Volgens mij was het zo dat in de tijd dat Artifex nog eindredacteur was, de Times best goed te lezen viel... Ik hoop dat dit projectje wat moois wordt. Normaal had ik me best willen inzetten voor zoiets als dit, maar ik heb het te druk om dit soort dingen te doen.
 

DeletedUser25006

Gast
Voor de serieuze mensen onder ons. Hierbij een discord link van een kanaal voor de Times. Let op, ik verwacht dat men serieus is en niet gaat lopen klieren en wat dan ook. Zoals aangegeven ben ik daar streng op.

https://discord.gg/6Jtbcq3
 
Bovenaan