• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Grepolis Times is opzoek naar banners

DeletedUser

Gast
Beste lezer,

Zoals jullie vaak kunnen zien heeft de Grepolis Times al meer dan 19 uitgaves lang de zelfde banner. Nu is het zeker nu wij onze 20ste uitgave gaan doen zeker tijd voor een nieuwe banner. Vandaar ook deze post. Iedereen die wilt mag aan met de basis van de banner die we nu hebben iets gaan doen waardoor die nog mooier en beter wordt, deze mag je vervolgens zetten in het sollicitatie forum met als titel banner. Zien wij een leuke banner? Dan gaan we die gebruiken en wordt je naam vermeld in de Times!!



Voorwaarden :

*De banner mag niet groter worden
*De banner moet in de zelfde stijl blijven zoals die nu is
*De banner moet niet te druk worden
*De banner moet in Grepolis Stijl blijven
*De banner moet transparant zijn

Veel plezier met het verbeteren van onze banner.

Het Grepolis Times Team


De officiële discussiethread
 

DeletedUser

Gast
Heb jij dan ook een transparante versie van deze banner als stock? De afbeelding die je zojuist hebt geplaatst heeft namelijk een witte achtergrond.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk niet dat ie een transparante versie heeft. Die had hij vorige keer ook niet. ;)

@Tirion Wat wil je eigenlijk dat er aan veranderd?
 

DeletedUser

Gast
Je mag bepalen wat je er aan verandert. We willen hem iets hipper hebben, je mag zoals wij ooit aangaven het seizoenen idee gebruiken, voor ieder seizoen een andere banner. Maar je mag ook aan de randen units verwerken of schilden, dat laten we aan jullie.

We willen graag een nieuwe banner zien iets hipper iets beter, maar nog steeds herkenbaar met de huidige banner.

En nee mijn stock is helaas niet transparant, waarom weet ik dusver nog niet.
 

DeletedUser9889

Gast
Misschien omdat op dit forum geen transparante dingen kunnen worden geplaatst?
 

DeletedUser

Gast
Je kan hier wel transparante dingen plaatsen. Zojuist een transparante versie gemaakt, je bent vrij deze te gebruiken. Je kan 'm natuurlijk ook zelf transparant maken als je het beter kan :p

grepotimesbanner.png
 

DeletedUser15995

Gast
ik heb hier 2 banners die ik gemaakt heb, ik hoop dat jullie ze mooi vinden, ik ben er zelf wel tevreden over, maar het is niet helemaal wat ik wilde, maar dat komt doordat mijn photoshop5 het niet meer doet en ik het nu dus met een ander programma moest doen;)

2ufg4tj.jpg


1i0hw6.jpg



dit zijn ze, graag hoor ik van jullie wat jullie er van vinden, wat is er goed, wat is er niet goed, wat kan ik verbeteren?:)
mvg
njitram2422

(ik zie nu dat er een witte achtergrond bij zit, als een van mijn banners wordt gekozen zal ik er voor zorgen dat dat plaatje transparant wordt hoor!.. of als ik hem nu al gelijk transparant moet maken, zeg het maar dan doe ik dat zometeen even;))
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij moet ten eerste de banner leeg zijn. Er moet plaats zijn om de naam van het artikel te schrijven.

Voor de rest is de hopliet wat onduidelijk, komt de kaart over de rand en is hetgeen wat volgens mij vuur voorsteld nogal raar.
 

DeletedUser15995

Gast
Volgens mij moet ten eerste de banner leeg zijn. Er moet plaats zijn om de naam van het artikel te schrijven.

Voor de rest is de hopliet wat onduidelijk, komt de kaart over de rand en is hetgeen wat volgens mij vuur voorsteld nogal raar.

moet ie leeg zijn? oh, ik dacht dat je een mooi ding moest maken voor de voorkant ofzo... en ja die kaart over de rand is idd waar, komt doordat ik dacht dat ie alleen het plaatje zou opslaan maar hij had dus die witte achtergrond erin gezet.. als ik hem transparant maak dan valt die kaart weg;). en die hopliet kan idd wel wat duidelijker:p... ik ga er morgen nog eentje maken, als men photoshop het weer normaal doet;) ik werk niet zo lekker met paint shop pro.
 

DeletedUser

Gast
Photoshop is wel beter ja. Ik vindt je idee wel leuk. Ik zou zeker proberen die kaart er op te krijgen. ;)

Dit is de mijne. Hij is wel wat te groot maar tja

2yopmyw.png
 

DeletedUser

Gast
Photoshop is wel beter ja. Ik vindt je idee wel leuk. Ik zou zeker proberen die kaart er op te krijgen. ;)

nice one, heb je die schilden zelf getekend?

misschien kun je de borders rondom de schilden en die rondom het middenstuk in dezelfde kleur doen, nu zit er een gouden rand om je schilden en een bruine om het middenstuk
Dit is de mijne. Hij is wel wat te groot maar tja

2yopmyw.png

ik heb hier 2 banners die ik gemaakt heb, ik hoop dat jullie ze mooi vinden, ik ben er zelf wel tevreden over, maar het is niet helemaal wat ik wilde, maar dat komt doordat mijn photoshop5 het niet meer doet en ik het nu dus met een ander programma moest doen;)

2ufg4tj.jpg


1i0hw6.jpg



dit zijn ze, graag hoor ik van jullie wat jullie er van vinden, wat is er goed, wat is er niet goed, wat kan ik verbeteren?:)
mvg
njitram2422

(ik zie nu dat er een witte achtergrond bij zit, als een van mijn banners wordt gekozen zal ik er voor zorgen dat dat plaatje transparant wordt hoor!.. of als ik hem nu al gelijk transparant moet maken, zeg het maar dan doe ik dat zometeen even;))

lol iemand uit mijn klas noemt zichzelf ook altijd njitram :p
 

DeletedUser

Gast
Vergeet niet dat alle inzendingen in ons forum moeten en niet hier. Hier kunnen we ze nog wel vergeten namelijk, daar zeker niet :p.
 

DeletedUser

Gast
Geen idee. Misschien wel. In ieder geval hadden ze voor deze keer de mine gebruikt. :) (wel was het een slechte kwaliteit mss anders opslaan?)
 

DeletedUser

Gast
Je kan altijd met suggesties blijven binnen komen. We kunnen altijd iets variëren.
 

DeletedUser

Gast
grepolistimesbanner.png


Zaten wat foutjes in dus:
V2:
grepolistimesbannerv2.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan