• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #25 Special: 2 jaar Grepolis Times

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #25
Beste lezers,

We zijn blij jullie te kunnen meedelen dat de 25e uitgave van Grepolis Times niet zomaar een uitgave is. Nee, het is een uitgave om trots op te zijn, een pronkstukje en dat heeft een goede reden; vandaag bestaat Grepolis Times immers 2 jaar en dat moet gevierd worden! Het verhaal van Imrahil keerde terug, leider Fascination kreeg 25 vragen voorgeschoteld, ex-reporter Den John schreef een leuke column, en we hebben geprobeerd zoveel mogelijk werelden een leuk artikel te geven. Dit is ons gelukt, maar niet volledig; heb je dus tijd en zin om je achter dit jarige projectje te scharen, dien dan zeker een sollicitatie in!

Om onze verjaardag extra in de verf te zetten, hebben we een leuke wedstrijd georganiseerd, waarbij leuke prijzen te winnen zijn. Iedereen kan meedoen! Lees snel de voorwaarden hier!

Veel leesplezier.

Nog steeds zijn er enkele plekken te vullen in het Grepolis Times Team en kunnen er altijd gastartikelen geschreven worden! Bekijk deze pagina en solliciteer om zelf een steentje bij te dragen aan de Grepolis Times!


Met vriendelijke groet,
Het volledige GrepolisTimesTeam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3865

Gast
Wel duidelijk trouwens dat veel vragen van het interview met Fasci door een reporter zijn verzonnen.
Nou zijn ze veel te slijmerig :p

Maar verder wel leuk :)
Ook leuk om telkens weer een ander verhaal te lezen wat betreft grepolisanne :p
 

DeletedUser

Gast
het valt me wel op dat er veel witte pagina's zijn, of hoort dat?
 

DeletedUser

Gast
het valt me wel op dat er veel witte pagina's zijn, of hoort dat?
Dit probleem ligt bij Issuu en helaas kunnen wij er niets aan doen. Maar toch gaan we eens proberen te kijken hoe dit precies komt en of we Issuu kunnen contacteren om dit op te lossen. ;)
 

DeletedUser

Gast
ik snap het is jammer voor hoe het eruit ziet, maar het gaat uiteindelijk toch over de inhoud.
 

DeletedUser

Gast
ik wil even reageren op t stukje van Fireas. Als leiding van EA moet ik zeggen dat wij nooit een schoothondje zijn geweest van welke alliantie dan ook en vind t ook niet acceptabel om ons neer te zetten dat we een schoothondje waren van FoFy.

ik vind dan ook dat Fireas niet 100% objectief heeft gehandeld om een alliantie zo neer te zetten als een of ander schoothondje
 

DeletedUser

Gast
ik wil even reageren op t stukje van Fireas. Als leiding van EA moet ik zeggen dat wij nooit een schoothondje zijn geweest van welke alliantie dan ook en vind t ook niet acceptabel om ons neer te zetten dat we een schoothondje waren van FoFy.

ik vind dan ook dat Fireas niet 100% objectief heeft gehandeld om een alliantie zo neer te zetten als een of ander schoothondje

Ik zal hier meteen even persoonlijk op reageren.
Ik heb alleen neergezet dat de alliantie EA werd gezien als schoothondje, dit is wat ik zelf op verschillende plaatsten heb gelezen en is dus compleet objectief. Verder wil ik wel toegeven dat ik misschien beter had kunnen zeggen dat het 'door sommigen" of door de meesten" zo werd gezien. Dus daarom bedankt voor deze feedback.
 

DeletedUser

Gast
ik wil even reageren op t stukje van Fireas. Als leiding van EA moet ik zeggen dat wij nooit een schoothondje zijn geweest van welke alliantie dan ook en vind t ook niet acceptabel om ons neer te zetten dat we een schoothondje waren van FoFy.

ik vind dan ook dat Fireas niet 100% objectief heeft gehandeld om een alliantie zo neer te zetten als een of ander schoothondje

Ben ik het volkomend mee eens, ben een tijdje lid van hun geweest en een schoothondje is wel erg zwak uitgedrukt.

Vindt het trouwens jammer aan de times dat PI er nooit instaat terwijl dat een ontzettend interessante wereld is om over te schrijven! :(
 
Bovenaan