• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #52

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - Uitgave #52

Beste lezers,

We zijn laat, en dat weten we. Onze excuses daarvoor. De reporters valt niets te verwijten, dus bespaar hen maar van alle haat. Er was een klein probleempje met de cover en een onverwachte drukte binnen de leidingsploeg waardoor alles wat in het water liep en we enkele daagjes extra nodig hadden om tot een deftige uitgave te komen. Maar het is ons natuurlijk wel gelukt, en we hebben weer een uitgave voor jullie klaar! Met onder andere enkele nieuwere repoters en nieuwere werelden is het zeer zeker de moeite om te lezen.

Dus, aangezien jullie al zo lang hebben moeten wachten, ga ik jullie niet nog langer ophouden en kunnen jullie meteen beginnen met lezen. Vergeet ook vooral niet je feedback gestructureerd achter te laten, dit wordt namelijk altijd gewaardeerd. En daarnaast zijn we nog steeds op zoek naar een nieuwe, indien je je aangesproken voelt, kan je je hier solliciteren.

Veel leesplezier!

Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #52 van de Grepolis Times!
(Wij kunnen niks aan de witte pagina's doen, daar is ISSUU verantwoordelijk voor.)


We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team

Bekijk bijlage 629
 

DeletedUser15826

Gast
Mooie uitgave! Knap gedaan!
Wel jammer dat Knossos er niet bij is.. Is het volgende maand terug? Of is er geen reporter meer voor Knossos?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23638

Gast
Grepolis Times - Uitgave #52

Beste lezers,

We zijn laat, en dat weten we. Onze excuses daarvoor. De reporters valt niets te verwijten, dus bespaar hen maar van alle haat. Er was een klein probleempje met de cover en een onverwachte drukte binnen de leidingsploeg waardoor alles wat in het water liep en we enkele daagjes extra nodig hadden om tot een deftige uitgave te komen. Maar het is ons natuurlijk wel gelukt, en we hebben weer een uitgave voor jullie klaar! Met onder andere enkele nieuwere repoters en nieuwere werelden is het zeer zeker de moeite om te lezen.

Dus, aangezien jullie al zo lang hebben moeten wachten, ga ik jullie niet nog langer ophouden en kunnen jullie meteen beginnen met lezen. Vergeet ook vooral niet je feedback gestructureerd achter te laten, dit wordt namelijk altijd gewaardeerd. En daarnaast zijn we nog steeds op zoek naar een nieuwe, indien je je aangesproken voelt, kan je je hier solliciteren.

Veel leesplezier!

Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #52 van de Grepolis Times!
(Wij kunnen niks aan de witte pagina's doen, daar is ISSUU verantwoordelijk voor.)


We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team

Met het snelle lezen ontdekte ik deze fout. :)

Nieuwere reporters? En moet he dan niet gewoon nieuwe zijn in dit geval en dat erna?
 

DeletedUser23638

Gast
Misschien volgende maand weer wat over Ithaka? Wil wel is weten hoe daarover geschreven zal worden :')
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat Heraklion er niet in staat. Ik zou wel reporter willen worden, maar heb daar gewoon geen tijd voor...
 

DeletedUser19428

Gast
Misschien volgende maand weer wat over Ithaka? Wil wel is weten hoe daarover geschreven zal worden :')

Je kan moeilijk een verhaal schrijven als er geen alliantie mee wenst te werken aan een artikel, dan valt er weinig te schrijven en te vertellen dan wordt het wel een heel eenzijdig verhaal als je het verhaal maar van 1 kant hoort.
Dan is het net een roddelblad wat bij de kapper ligt.

Ik denk niet dat de lezers daar op zitten te wachten
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat Heraklion er niet in staat. Ik zou wel reporter willen worden, maar heb daar gewoon geen tijd voor...

Helaas geen Lamia. Voel me bijna gedwongen om zelf maar de pen te pakken en een gastartikel in elkaar te knutselen.

Aan beiden: Stuur gewoon eens een gastartikel op ja! Misschien dat je dan de smaak te pakken krijgt! Heel veel werk is het niet, we hebben actieve spellingcontroleurs en in principe heb je een hele maand de tijd om te schrijven!
En aan een gastartikel zit niks gebonden, hoef je alleen maar 1 keer in te sturen!
 

DeletedUser

Gast
Elke aap kan reporter worden, aangezien niemand daar kan spellen. Daar zijn spellingcontroleurs voor.
 

DeletedUser

Gast
Nee dank u, spellingcontroleur daarentegen zou ik nog wel eens willen proberen. Mits ik ook een vergrote inbox krijg natuurlijk.
 

DeletedUser15500

Gast
Mooie uitgave! Knap gedaan!
Wel jammer dat Knossos er niet bij is.. Is het volgende maand terug? Of is er geen reporter meer voor Knossos?

Je mag best solliciteren om reporter voor Knossos te worden hoor, ik sta graag mijn positie af als iemand zeer enthousiast is om reporter voor Knossos te zijn. Tot die tijd zal ik voor volgende maand wel een artikel schrijven. Deze keer was ik in verband met mijn vakantie en overige drukte niet in de gelegenheid om een artikel te schrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Elke aap kan reporter worden, aangezien niemand daar kan spellen. Daar zijn spellingcontroleurs voor.

Bijna correct, alleen is het zo dat de momenteel 2 spellingcontroleurs zich alleen bezig houden met spelling en grammatica fouten, en zij proberen zo goed mogelijk de schrijfstijl van de reporters intact te houden.
En elke aap kan proberen reporter te worden, dat moedigen wij ook aan! Maar we wijzen ook behoorlijk wat sollicitaties af.
 
Bovenaan